fbpx

Inca o idee buna pentru outdoor.  Buretii de curatat vase Scoth-Britesunt pusi in antiteza cu un arici, pentru a evidentia cat de moi sunt acestia. Adevarul e ca cele mai bune rezultate se obtin cu imagini simple, de efect!

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

11 Comentarii

  1. Tocmai am iesit din perioada de practica la facultate unde am avut ocazia sa asist la cursuri date de managerii 3M.
    fac o treaba foarte buna.
    dar, iti vine sa crezi ca unele femei refuză să cumpere Scoth-Brite pentru că sunt prea rezistenţi ? 😀

  2. Da, imi vine sa cred pentru ca sunt una dintre ele. Acum vorbesc din punctul de vedere al femeii care spala vasele acasa. Niciodata nu am fost fan Scotch-Brite tocmai din cauza rigiditatii. Iar reclama cu ariciul ma face doar sa imi amintesc cat de “de neatins” este acest burete.

    Baieti, spalati si voi mai multe vase :p

  3. stii ce bine ma simt de 2 ani cu masina aia de spalat vase? pff buretii? doar o amintire neplacuta :))

  4. ehe .. cand o sa ma mut si eu la o casa mai mare si mai spatioasa o sa achizitionez si eu una 🙂 pana atunci …. burete scrie pe fruntea mea :d

  5. Parca marketerul se ocupa si de pozitionarea in segmentul de pret? Mi se pare ca nici un om normal la cap nu ar da 12 lei pe un burete cand ii gasesti si la 1 leu.

    Plus ca abia acum mi-am dat seama ca ariciul e in antiteza cu moliciunea credeam ca defapt buretele e foarte abrasiv.

  6. nu cred ca e vorba de antiteza, mai degraba cred ca e o analogie cu buretii de sarma. produsi tot de 3M sub brandul Scotch-Brite.

Lasă un comentariu