fbpx

Pepsi revine cu o nouă campanie TV, după 3 ani de absenţă

Au trecut 3 ani de la ultima campanie TV de amploare pentru gigantul american. În ultimii 3 ani nu aţi văzut prea multe reclame pentru Pepsi la televizor pentru că atenţia a fost concentrată asupra altor medii, de exemplu online-ul, cu Pepsi Refresh Project. Totuşi, ultimele cifre arată că în S.U.A Pepsi se află pe locul 3 la vânzari, primele 2 locuri fiind ocupate de sortimente Coca-Cola.

Vânzările pentru Pepsi cola şi Diet Pepsi au scăzut în 2010 cu  4.8%, respectiv 5.2%, conform  Beverage Digest.

Spotul campaniei Summer Time is Pepsi Time îl arată pe Moş Crăciun refuzând o Coca-Cola în favoarea Pepsi, deoarece se află în vacanţă. Coca-Cola s-a asociat de mult timp cu Moş Crăciun şi Crăciunul în general, deci mie reclama îmi sună a atac pe faţă. Rămâne de văzut dacă vor reuşi să revină în preferinţele consumatorilor cu această campanie TV.

Voi ce preferaţi, Pesi sau Coca-Cola?

Recomandă

5 Comentarii

    • Da, e adevarat ca pe segmentul de bauturi carbo. Pepsi se afla pe locul 2 dupa Cola-Cola, in schimb ca si cifra de afaceri totala, PepsiCo(in domeniul de FMCG ma refer) e nr. 2 in lume dupa Nestle in timp ce Cola e nr. 4 😉 Si da, prefer Pepsi

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *