De ce urmărim branduri în reţelele sociale

Primul lucru la care trebuie să se gândească un brand când începe să activeze în reţelele sociale este … De ce ar fi oamenii interesaţi de brandul meu? Cel puţin teoretic la asta ar trebui să se gândească, dar în realitate multe branduri îşi fac conturi şi pagini doar pentru a fi în ton cu ce face concurenţa sau ce se întâmplă pe piaţa unde activeayă, fără obiective reale stabilite, fără un plan de social media.

Un studiu văzut pe Mashable confirmă ce spuneam şi eu mai demult: majoritatea utilizatorilor de internet dau follow pe Twitter şi Like pe Facebook brandurilor pentru că sunt interesaţi de ofertele speciale, de reduceri. Un procent mai mic e interesat de noutăţi şi ştiri despre produsele acelui brand. Să nu uităm de asistenţa tehnică, sunt clienţi care când au probleme cu produsele unui brand apelează la Facebook şi Twitter, dacă ştiu că este o pagină oficială a brandului respectiv unde pot primi ajutor.
fani brandurilor in social media

Concluzia: Vrei să atragi fani în reţelele sociale? Oferă ceva în plus clienţilor, nimeni nu te place doar pentru că tu eşti un brand foarte cunoscut.

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of