fbpx

Pliante de criză

De ce nu o să vedeți niciodată reclame TV pentru Kaufland? Pentru că ei sunt ieftini și buni, nu au bani de reclame TV. Asta e un fel de Concurența are reclame la televizor, noi nu ne permitem așa că o băgăm pe aia cu noi avem prețuri mici pentru că nu cheltuim inutil pe promovare. Între timp, dacă la Kaufland sunt produse ieftine nu știu ce pot să mai zică cei de la Lidl, fostul Plus, unde prețurile sunt și mai mici, doar că nu au o ofertă prea diversificată.

Și un pliant mizerabil, găsit în cutia poștală. Dacă credeți că mi-a tremurat mâna când l-am pozat vă înșelați, scrisul era neclar tipărit pe pliant. Culori prost alese, text mult, inutil și ilizibil, plus multe sloganuri din care un cititor nu va reține nimic. Nu mai zic de tipa lipită stângaci de fereastră. Oare dacă cumpăr termopane de la ei primesc pentru fiecare fereastră câte una bucată femeie pe tocuri bonus, să îmi fac harem?

Eu știam că dacă e criză investești banii în promovare inteligentă, nu în fluturași pe care nu îi citește nimeni. Să apreciem domeniul ales pentru SEO, totuși.

A da, nu faceți ca ei. Vă rog!

Recomandă

3 Comentarii

  1. Oare e opera unui absolvent de marketing sau e vreun patron atotstiutor? 🙂

    Sper sa fie a doua varianta. Daca e prima e mai grava situatia.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *