PR în timp real cu Lidl

Încă un motiv în plus să îmi placă Lidl. Un tip se plânge pe pagina lor de Facebook că prezervativele sunt amplasate prea la vedere, chiar lângă casă, și el e mai timid.

lidl1

Lidl îi trimite o cutie de prezervative acasă cu un mesaj personalizat. În plus lansează pe pagina lor de Facebook o aplicație specială prin care timizii pot comanda prezervative, cu livrarea acasă.

lidl2

Un mesaj destul de ciudat postat pe pagina unui brand a fost speculat și transformat într-o ocazie excelentă de promovare online. Ăsta e unul din avantajele social media, dacă e folosită cum trebuie.  Da, m-am gândit și eu că e o strategie de PR, dar tipul e pe bune, deci felicitări lor și agenției.

Acum Lidl, cum rezolvăm cu berea aia cu tequila? Eu sunt mai slăbuț așa, numai vreo 85 de kile ude, și când cumpăr câte 3-4 baxuri e destul de greu să le duc până acasă. 🙂

Recomandă prietenilor!



25
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Cristian Manafu
Vizitator

RT @mariussescu: PR în timp real cu Lidl http://t.co/jmrniRroIZ

imaxim
Member

Jos palaria, PR cu cap! (no pun intended)

Alex
Vizitator
Alex

Sunt doar curios, tu esti Roman sau neamtz ? Daca esti Roman macar ti-ai luat bani gramada pentru mizeria asta de articol ? Daca nu ai luat bani frumosi de ce faci reclamam strainilor in tara ta ? Chiar nu stii pe cine lauzi ?

VinWiskyDeAstea
Vizitator
VinWiskyDeAstea

Auzi, tu iti cumperi prezervative romanesti? daca lua bani urati avea voie sa faca reclama? sau tot in mat de oaie trebuia sa-si bage treaba?

xLei
Vizitator

Felicitari echipei Lidl.
Exact asa ar trebui sa actioneze o companie care doreste sa isi fidelizeze clientii prin intermediul social-media.

Ioana Călin
Vizitator

F bună iniţiativă de #PR, dar fără să fiu cârcotaşă, cred că n-ar fi stricat un #copy mai creativ http://t.co/VLSh7TUIKo via @mariussescu

Catalin
Vizitator

“Nu trebuie sa stie toti ca eu o sa fac sex.”

Acum, nu e chiar invers? Adica toata lumea stie ca el face sex. Chiar si singur…

Gaby
Vizitator
Gaby

Mai exact toata lumea stie ca el are multe prezervative…

RoxanaBaesu
Vizitator

Foarte tare! Bravo Lidl http://t.co/jKOFnn68p4

Alex CoraTheMan
Vizitator

Hola, senor postas se transforma in: Hola, soy senor postas si v-am adus baxul de prezervative!
Smart move, Lidl. http://t.co/SbpqDNFTpQ

Vlad Caruseanu
Vizitator

In primul rand oricum te vede cel din spatele tau cand ti le scaneaza vanzatoarea, dar na, nu te mai vede si cand intinzi mana sa-l iei, poti sa zici ca a ajuns din greseala in cosul tau :))) In al doilea rand, sigur e pe bune? Nu de alta dar e anul lansarii vanzarilor online (sau a continuarii lansarii online) pentru cei din categoria lor si mi se pare tare potrivit momentul pentru a se transforma intr-o campanie care promoveaza serviciul de livrari acasa si comanda online. Daca e pe bune, bravo lor, au gasit o idee care imbina… Citește tot »

Lucian Mustaţă
Vizitator

PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu

Marius Sescu
Vizitator

RT @LucianMustata: PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu

Marius Sescu
Vizitator

RT @LucianMustata: PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu

trackback

[…] PR în timp real cu Lidl […]

sutzu-miri
Vizitator

Haide ca asta e tare! PR in timp real 🙂

http://t.co/tGEWXta2px http://t.co/aWAmWPPUTD

Maria-Agu Ignat
Vizitator

Foarte amuzant 😀 Să facă şi ceva pentru departamentul tampoane 😀 Chiar trebuie să ştie lumea ce şi cum ? 😀 😀 😛

Luca
Vizitator

La livrarea acasa a prezervativelor totul e ok.
Se poate testa calitatea de fata sau impreuna cu cel care le livreaza si daca ai dubii, mai ceri …

trackback

[…] nou este nebunia cu real time marketing. Lidl este vedetă după faza cu prezervativele și cu Săptămâna Bunesciană. De ce s-a deranjat marele magazin să mulțumească câte un […]

trackback

[…] zic unele agenții. Nu zic acum că real time marketingul e soluția tuturor problemelor, dar dacă e făcut cu cap chiar schimbă părerea clienților despre un brand și poate ajuta la creșterea […]