fbpx

Pandemia nu s-a terminat, dar tu nu-ți fă griji – ăsta e probabil ce mai bun spot românesc făcut pentru a încuraja vaccinarea, campania aia cu vaccinul înseamnă iubire nu a convins pe nimeni să se vaccineze, dacă ne uităm pe statisticile din vară.

Evident, spotul nu e făcut de Ministerul Sănătății din România, ci de cel din Republica Moldova, dar ne-am obișnuit deja cu faptul că ei sunt mai creativi decât noi.

Știu că e umor negru, dar cred că și la noi funcționează mai bine în perioada asta, decât mesajele heirupisto-optimiste folosite în ultimul an. Am încercat, nu a mers, hai să vedem realitatea. Cum vi se pare reclama?

E pus pe Youtube și Facebook:

9 Comentarii

  1. Bravo lor.Din păcate în Românica Șoșocarilor nu s-a vrut.De, cum să-i contrazici pe dacii liberi de minte și pe cretinortodocși ,că știu ei mai bine,Nu?

  2. Marketing-ul nu e domeniul meu de activitate, dar imi imaginez ca atunci cand lansezi o campanie, analizezi intai si intai ce public tinta ai. Daca cei carora vrei sa le adresezi mesajul au un dovedit simt civic si responsabilitate sociala, si sunt inclinati sa coopereze pentru binele comun – atunci bingo! lansezi campanie sentimentala in care arati cat de mult poti ajuta aproapele si uraaa! toata lumea se vaccineaza. Cand in Romania e fix invers, si defilam cu sloganul “let my neighbour’s goat die” in frunte, normal ca nu a prins campania. Asa ca un categoric da, clipul din Moldova e mai “la tinta” si cred ca ar prinde mai bine. Macar de rusine.

Lasă un comentariu