Zilele astea mă urmăresc pe Instagram niște reclame la lenjerie intimă de la Sevensins, probabil au zis ei că mă potrivesc profilului, bărbat 25-40, însurat, sigur a greșit el cu ceva pe acasă și trebuie să îi cumpere un cadou doamnei, ia de aici o lenjerie. Lăsând la o parte impactul vizual plăcut, mă gândesc că marketerii aruncă degeaba bani pe reclamele afișate bărbaților cu idei de cadouri pentru femei, dintr-un motiv foarte simplu: suntem prea proști ca să le cumpărăm noi singuri cadouri, să venim cu idei, preferăm să mergem la sigur și să cumpărăm fix ce ne cer ele, ca să nu o dăm în bară.
Și zic asta în primul rând din postura omului de marketing care a încercat să promoveze diverse idei de cadouri pentru femei publicului masculin, de la bijuterii până la vacanțe, evenimente speciale sau decorațiuni pentru casă. Nu merge, tipul va cumpăra ce îi spune jumătatea lui mai bună că își dorește, nu va ține cont de mesajele subliminale pe care vrem noi să le implantăm agresiv prin reclame.
O zic și din postura tipului care a cumpărat suficiente cadouri proaste soției ca să nu se mai frigă cu ideile lui geniale, cum ziceam și la început, de ce să arunc banii pe nu știu ce pulovăr urât care mi se pare mie fain, când ea vrea cămășuța aia cu volănașe, de exemplu? Am ajuns la nivelul de maturitate în care Mihaela mă anunță că și-a pus cadoul în coșul de cumpărături de pe eMag, eu doar să dau cu cardul pe acolo în drum spre casă, surpriza va fi de partea mea.
Și e ok așa, cred că sub 1% din populația masculină chiar știe să cumpere cadouri faine pentru sexul opus, restul suntem ca niște bebeluși ce au nevoie de indicații. De aia zic că reclamele la chestii pentru femei targetate pe bărbați nu merg, pentru că ne e frică să nu greșim.
Nu mă bag boss, prefer să dorm în patul meu. 🙂