De felul meu eu sunt genul care stă într-un colț și așteaptă să fie băgat în seamă, nu țin morțiș să mă laud că sunt cel mai bun într-un domeniu, să strig cât mai tare, și cred că dacă faci treabă bună în domeniul în care activezi clienții mulțumiți te vor recomanda. Doar că abordarea asta uneori e greșită, prea multă modestie te poate face să ratezi unele afaceri. Gândește-te la un lucru simplu, prietenii și cunoscuții tăi știu cu ce te ocupi, la ce ești bun?
De exemplu eu de când am dat drumul la agenție m-am mulțumit să mai scriu pe blog din când în când că ne ocupăm de marketing, promovare online și tot ce ține de prezența pe internet, dar nu am tras tare de prieteni, cunoștințe să le zic că facem și site-uri, magazine online și alte din astea.
Și am fost surprins de mai multe ori anul ăsta să fiu întrebat de oameni care credeam că mă știu destul de bine dacă nu le pot recomanda pe cineva să le facă un site. Errmmm, da, știu pe unii, adică pe noi…. Și mulți mi-au zis că aveau impresia că eu mă ocup doar cu promovare pe Facebook, Google, nu cu site-uri.
E vina mea deci, am comunicat destul de bine la ce sunt bun eu, dar nu am văzut imaginea de ansamblu, nu am comunicat prea bine tot pachetul de servicii de la firmă.
De aia zic că prea multă modestie strică, din când în gând mai lăudați-vă singuri, mai menționați prin discuții lejere ce ați mai lucrat, asigurați-vă că oamenii apropiați din jurul vostru știu în ce domeniu activați, cum i-ați putea ajuta, și încercați să țineți minte și în ce domeniu sunt ei. Nu se știe niciodată de unde apar oportunitățile.
Reminder că uneori trebuie să ne mai lăudăm și singuri cu lucrurile pe care le facem https://t.co/3vcB7U6z7u via @mariussescu
nu cred ca este gresit in a ne lauda cu unele realizari.