fbpx

Recunoaste, iti place laptele din Alpi?

Astazi in timp ce deschideam frigiderul pentru un mic dejun al campionilor imi cad ochii pe sticla de lapte. Si citesc: Muller – lapte din Alpi. Imi amintesc ca l-am cumparat din Carrefour, era nu stiu ce promotie la raft. In fine, sa zicem ca m-a vrajit promoterita si de aia am luat Muller.

Mananc laptele cu cereale. Nici mai bun nici mai slab decat alte tipuri de laptic. Totusi, scrie ca e din Alpi. Fac o cautare pe Google – Zoso are si el aceeasi dilema, ce e cu laptele din Alpi, al nostru nu e bun?

Imi amintesc ca laptele din Alpi e promovat peste tot in reclamele Milka. Cercetez inca putin si aflu ca e adevarat, Muller a imprumutat lapticul din Alpi de la Milka. Ce ne zice Tzafrir Granat, vicepresedinte de marketing Muller Daily Romania:

„Nu ne-am gandit ca o sa avem probleme. Este un mesaj pe care il poti folosi cum vrei. Daca aduci produse care sunt realizate cu ingrediente din Alpi, ceea ce se intampla si cu laptele nostru, este ok”;

Ma gandesc acum ce teapa si-a luat Milka. A investit milioane de euro ca sa promoveze laptele din Alpi. Cum ne spunea nou cu glas duios ca „in Alpi, aerul este mai curat, apa este mai pura si iarba mai verde. De aceea vacutele dau cel mai bun lapte. Din cel mai bun lapte, se produce cea mai buna, cea mai fina ciocolata.”

Ei bine, acum vine Muller pe piata si spune simplu si la obiect, fara alte investitii in reclame costisitoare: Stiti laptele ala produs de vacutele alea care mananca iarba mai verde, beau apa mai pura si respira aer mai curat? Laptele ala din Alpi? Noi toti in cor: Da, da, il stim!

Muller ne zice: Asta e laptele din Alpi, Muller! Cumparati-l si beti cat mai mult. Stiti ca e bun, doar ati vazut reclamele la Milka nu?

Sa nu uit de sondaj:

Recomandă

10 Comentarii

  1. Articolul face cumva parte din „Idee de campanie pe bloguri”? ;;)
     
    Este aberant, dar totusi, ar merge? Ar plati o firma pentru o campanie NEGATIVA de promovare pe bloguri? … let’s see the results 🙂

  2. :)) M-am amuzat un pic cu laptele asta din Alpi.

    Clar, acum cineva din echipa de creatie de la Milka isi cam musca degetele, dar era cam greu de anticipat ce-o sa vina.

    Pe de alta parte, as zice ca nici Muller nu a dobandit o credibilitate pe bune din campania asta.

    Ca sa iti raspund, nu prea conteaza daca-i de la Stuchitii din Deal sau din Alpi, sa fie in termen de garantie, 1.5% degresat si sa nu rupa buzunarul.

  3. Ca sa cumpar un produs, in general, trebe’ sa fie:
    1. aspect „fizic” placut ochiului 😀
    2. sa „respecte cerintele” ( in cazul laptelui: 1.5 % grasime)
    3. sa fie un pret acceptabil.
    Recunosc: anumite produse le cumpar doar pt ca am incredere in marca, raportul pret calitate este super si le folosesc de mai multa vreme.
    Oricum: daca la raft arata ca in poza pusa de tine, eu precis l-as cumpara ( albastrul ala ma „atrage” ).
    P.S. cred ca creatia Milka a venit de „afara” . Puteau face marca inregistrata ( cred )

  4. Uite ca am avut si eu aceeasi dilema. Defapt eu am aprofundat un pic problema: daca e adus tocmai din Alpi, cum reuseste sa mai ramana si proaspat? Se teleporteaza, sau cum? 😀 Dorna isi ia laptele de la taranii de la munte, dar vorba ta, daca specificau ca-i din Carpati nu se mai uitat nimeni la el. Asa ca mai bine ca s-au abtinut.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *