Scrisoare către clienții Amazon la lansarea noilor Kindles

Sunt copywriteri buni și copywriteri excepționali. Cine a scris textul de mai jos, ce se afla pe homepage-ul Amazon la lansarea noilor ebook readere, e un copywriter excepțional.

Da, textul e plin de dulcegării, spune că Amazon face totul pentru clienți, oferă produse premium la prețuri mici, noile Kindles sunt cele mai bune device-uri făcute până acum de ei (deja îmi miroase a Apple la cum sună textul), dar rezultatul final este că cei care intră pe Amazon sunt atrași de mesaj, și probabil mulți dintre ei vor cumpăra un Kindle, acum sau mai târziu.

Vouă cum vi se pare mesajul, ca strategie de marketing?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
3 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Ndrei

Bun copywriter, mai ales partea cu These are high-end products – the best Kindles… Chiar că suna a Apple.

Gabriel

Pentru Amazon este destul de uşor să vândă ceva, la fel cum este şi pentru Apple, de ce? Ei bine ei furnizează device-uri care completează ecosistemul creat de ei. La fel face şi Google acum şi o să se focuseze în viitor. Similarităţi între cele 3 mari companii: – au servicii de care depind milioane de oameni:iTunes, Prime, Gmail ca şi exemple – se concentrează să furnizeze end-to-end experiences: iPhone şi iPad (hai şi iPod Touch), kindle, Android phones şi Chromebooks – mari agregatori de conţinut – tehnologie în cloud Ideea este că în viitor vor fi Google People, Apple… Citește tot »