fbpx

Senzațional, Facebook pune accentul pe știri, nu pe imagini

Dacă sunteți activi pe Facebook știți că în ultima perioadă mesajele care conțineau imagini erau mai vizibile decât mesajele text sau cele cu linkuri, toți specialiștii online spuneau că trebuie creat conținut cu impact vizual pentru a avea succes în rețea. Totuși, în ultima perioadă Facebook a făcut schimbări, astfel încât mesajele care conțin linkuri să fie la fel de vizibile ca cele ce conțineau doar imagini, preluând imaginea din articolul menționat (dacă acel articol are o imagine pe site-ul de destinație). Preview-ul pentru articol este acum la fel de vizibil ca o imagine urcată direct pe Facebook.

Schimbarea e și mai evidentă cu anunțul de ieri, Facebook vrea să ofere știri mai relevante în newsfeed, în detrimentul meme-urilor și imaginilor virale, iar pe lângă știrile evidențiate vom vedea și sugestii de articole similare.

Our surveys show that on average people prefer links to high quality articles about current events, their favorite sports team or shared interests, to the latest meme. Starting soon, we’ll be doing a better job of distinguishing between a high quality article on a website versus a meme photo hosted somewhere other than Facebook when people click on those stories on mobile. This means that high quality articles you or others read may show up a bit more prominently in your News Feed, and meme photos may show up a bit less prominently.

To complement people’s interest in articles, we recently began looking at ways to show people additional articles similar to ones they had just read. Soon, after you click on a link to an article, you may see up to three related articles directly below the News Feed post to help you discover more content you may find interesting.

Anunțul oficial. O analiză interesantă aici.

Rămâne de văzut cum vor afecta noile schimbări numărul de vizualizări pentru mesajele postate, dar ideea este că informația de calitate ar trebui să fie mai vizibilă în newsfeed decât fotografiile ce conțineau linkuri atașate în descriere. Ca idee, dacă lucrați pentru branduri testați ambele variante. Asta ar trebui să fie o veste bună pentru creatorii de conținut original, iar brandurile vor fi mai motivate să creeze articole bune pe site-urile sau platformele proprii.

Recomandă

2 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *