fbpx

Studiul GAP despre starea industriei de PR în 2012 – social media e pe val

În State 620 de respondenți din agenții, companii și instituții ale statului au participat la a șaptea ediție a studiului GAP despre starea industriei de PR.

Câteva dintre concluzii:

  • Bugetele alocate PR-ului au crescut, în comparație cu bugetele alocate cu 2 ani în urmă;
  • 60% dintre respondenți spun că departamentul de PR raportează directorilor, fără intermediari;
  • 70% dintre respondenți confirmă că departamentele de PR/comunicare sunt responsabile pentru monitorizarea și comunicarea folosind social media;
  • Cele mai folosite tool-uri de social media: rețelele sociale (Facebook – 63%), microbloggingul (Twitter – 53%), optimizarea pentru motoarele de căutare (52%), realizarea și distribuirea de clipuri video;
  • Lumile virtuale gen SecondLife și site-urile gen Wikipedia ce permit utilizatorilor să creeze/editeze conținut nu mai sunt folosite aproape deloc;
  • Bugetele alocate acțiunilor de marketing și PR menite să promoveze produse sunt în scădere;
  • A crescut numărul companiilor ce lucrează cu mai multe agenții de PR sau care lucrează cu agențiile pe proiecte.

Studiul complet, dacă aveți timp să îl citiți, e mai jos. Nu toate concluziile studiului se aplică și la noi, desigur, dar e clar că sunt niște tendințe care nu pot fi ignorate de cei ce oferă servicii de comunicare pentru companii.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *