fbpx

Technorati Digital Influence Report 2013

Raportul realizat de Technorati, cunoscut până anul trecut ca State of the Blogosphere, a apărut pe 1 februarie La sondajul folosit pentru această cercetare realizată în Statele Unite au participat peste 6000 de influenceri, 1200 de consumatori și 150 de marketeri din cadrul companiilor mari.

Știu că nu poate fi comparată situația din America cu cea de la noi, dar putem ține și noi cont de câteva dintre concluzii și avem ce învăța din raport, care poate fi descărcat integral de aici. Raportul oferă informații interesante despre comportamentul online al consumatorilor, al brandurilor, așteptările consumatorilor de la branduri, dar și despre bloggeri și cei care pot influența utilizatorii obișnuiți de internet prin intermediul rețelelor sociale.

Cele mai folosite rețele  – Facebook, Twitter și Youtube. La noi Twitter e folosit mult mai puțin, probabil Youtube ar fi pe locul 2.

cele mai folosite retele sociale

De ce urmăresc consumatorii branduri pe Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest etc: noutăți despre brand, informații despre produse, concursuri și chestii gratuite.

motive pentru care consumatorii urmaresc brandurile online

Servicii online care influențează decizia de cumpărare:

servicii online care influenteaza decizia de cumparare

Recomandă

3 Comentarii

  1. Interesant raport. Bloggeri au destul de mare impact, dar si Twitter. Cel putin in SUA.
    Desi personal as avea incredere intr-o postare pe un blog ce il cunosc decat pe Facebook si Twitter. Poate doar daca ar vorbi direct cu mine, as fi interesat.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *