fbpx

Top 50 branduri românești în 2012

Studiul a fost realizat de Unlock Market Research pentru Revista Biz. În cadrul acestui studiu, Unlock a realizat 1.200 de interviuri telefonice. Studiul este reprezentativ urban la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărțire pe sex și vârstă a populației de peste 18 ani. S-au măsurat:

Performanta marcii, determinata de intensitatea preferintei consumatorilor pentru marca respectiva, prin alegeri multiple intre marci din aceeasi categorie.

Implicarea emotionala, determinata prin masurarea gradului de asociere cu o serie de atribute derivate din faza calitativa.

Topul corespunde cu realitatea zic eu, deși pentru mine Gerovital, Kandia sau Fares sunt mai puțin cunoscute în comparație cu Farmec, Silva sau Dedeman.

Top 10: Borsec, Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cristim, Kandia, Napolact, Fares.


Detalii în Revista Biz.

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *