Cum obții mai multe vizualizări pentru clipurile de pe Youtube

Când le zic clienților că Youtube e al doilea motor de căutare după Google, sunt peste 3 miliarde de căutări lunare efectuate, mulți se uită la mine ciudat, dar asta e realitatea, și mai ales printre tineri consumul de Youtube e ceva normal, chiar depășește conținutul TV. Partea interesantă este că nu e suficient să creezi conținut video util, trebuie și să optimizezi clipurile pentru ca ele să fie descoperite mai ușor de către oameni. Infograficul de mai jos arată cele mai importante elemente de care trebuie să ții cont.

În principiu e destul de simplu, trebuie să incluzi cuvintele cheie relevante pentru clip în titlu, în primele 3 rânduri din descriere, în etichete, dar contează mult și imaginea folosită ca thumbnail, cât timp se uită utilizatorii la clipul tău după ce l-ai urcat, cât de repede obții vizualizările, dacă ai comentarii, like-uri, share-uri pe alte platforme.

Practic asta înseamnă că nu e suficient să urci clipul, să pui un titlu cu o descriere interesantă și o poză frumoasă, ci trebuie și să promovezi clipul în mod activ pe Facebook, blog, site, să încurajezi comentariile și share-urile. Cu cât ai mai multă interacțiune pe clipurile video cât mai repede, cu atât cresc șansele ca al tău clip să apară mai des în căutări sau să fie recomandat utilizatorilor de pe Youtube. De asta toți vor să obțină mii de vizualizări din primele zile de la upload, ca să intre în atenția algoritmului.

Infografic de aici.

Recomandă prietenilor!



1
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Gabriel
Vizitator
Gabriel

Mult adevar in acest articol. Am patit-o pe propria piele.