Self PR

Un proverb spunea ca lauda de sine nu miroase a bine. Business Standard tocmai ce si-a schimbat designul si a trantit patru articole ca sa fie sigur ca toti inteleg ce misto e noul design, perfect pentru un ziar financiar etc. Unul nu era de ajuns.

Mie mi se pare logic sa astept felicitarile de la ceilalti, si nu ma refer doar la Alex. Pana la urma, daca ma laud prea mult singur lumea s-ar putea sa ma ia de prost sau increzut.

5 Comentarii

  1. Pingback: polimedia.us/fain/
  2. Lauda de sine nu miroase a bine. Mai bine faceau un sondaj inainte de lansare sa vada in ce masura cititorilor le place noul aspect. Multe companii fac asa ceva inainte de a lansa produse in piata. Iar daca au facut, mai bine prezentau rezultatele studiului decat sa impinga designul.

    (0)
  3. Mda. Nu stiu cit ai urmarit tu evolutia BS, eu am fost acolo in primele sapte luni de existenta. Daca ai fost atent la relansari, intotdeauna au avut o pagina speciala – mai exact, pagina de media – in care au explicat ce si cum legat de noul format, respectiv pareri etc. E un soi de traditie.
    Urmatoarea stire despre Standard pe care o sa o vezi in Standard va fi in momentul in care noul layout va mai lua vreo sapte-opt premii de excelenta pentru design. In rest, n-o sa vezi lauda de sine.
    E oarecum similar cu ce fac si ce ai face si tu in momentul in care schimbi layoutul blogului – anunti pe blog. Diferenta e ca anuntul de relansare grafica s-a facut pe o pagina de ziar. Ce ti-a intrat tie in reader sint articolele care intra in pagina. Simplu.

    (0)
    1. @Alex – nu am zis ca formatul nou nu e bun, din contra, insa mi s-a parut exagerat de laudat. Oricum, eu as scrie un singur articol si as cere feedback, nu as scrie un serial intreg in care sa ma laud ca sunt extraordinar.

      (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: