fbpx

Cifrele astea și multe altele, la fel de interesante, în Media Fact Book, realizat de Initiative. Există și o versiune pentru mobil. 34 de milioane de euro din 309 milioane euro, valoarea totală estimată pentru piața de publicitate din România, nu e rău.

  • online-ul a fost pe locul 2 ca investiții în publicitate în 2011 ( 21 milioane display, 13 milioane performance, din care aproximativ 10-11 milioane Google Ads, 1-1,5 milioane Facebook Ads plus long tail, via Doru);
  • pentru 2012 se estimează o creștere cu 20% a pieței;
  • telecomunicațiile au investit cei mai mulți bani;

Sunt curios în câți ani publicitatea online o va depăși pe cea TV. Da, cred că vom apuca și ziua aia.

5 Comentarii

  1. Păi că în câţiva ani vom urmări îndeosebi canale TV online, pentru că TV-urile moderne au început să aibă şi mufă de internet iar posturile Tv vor începe să emită din ce in ce mai mult şi online, plus că vor apărea şi canele exclusiv pentru online, ce nu vor mai emite în modul clasic.

  2. Bine ca a intrebat Mela, daca nu intreba dadeam un search pe google. Interesant trendul, mai mult decat interesant 🙂
    Ar fi de asemenea interesant si un studiu al site-urilor ce s-au promovat pe tv si alte canale.

  3. In curind afacerile nu doar vor investi tot mai mult in publicitate online, dar multe afaceri , de exemplu magazinele, vor fi disponibile doar online.

Lasă un comentariu