fbpx

Nu citim articolele pe care facem clic

Mai eranu niște studii pe tema asta, dar e bine să ai cifre de actualitate. Ideea e simplă, 55% dintre afișările unui articol durează mai puțin de 15 secunde, de asta nu e relevant numai numărul de afișări pe care toți marketerii îl monitorizează cu sfințenie.

Dar share-urile, like-urile, tweeturile, astea ar trebui să conteze, nu? Dacă lumea dă share articolul ajunge la mai mulți oameni, care îl vor da mai departe, nu? Da, doar că articolele care sunt citite până la capăt, conform studiului, aveau sub 100 de like-uri și 50 de share-uri, deci share-uri multe nu este echivalent cu articole citite.

Concluzia e simplă, adesea doar scanăm un articol înainte să îi dăm share, și din articolele pe care facem clic citim prea puține. Poate și pentru că timpul mediu în care suntem cu adevărat atenți la ceva este de doar 8 secunde?

Recomandă

2 Comentarii

  1. Se poate intampla ca titlul sa incite interesul, iar continutul propriu-zis sa lase de dorit, inca de la primele randuri. Asa ca faci exit rapid.

    Sunt si cateva ziare online de la noi care publica articole al caror continut nu are nicio legatura cu titlul.

    Iar daca un articol are 8-10 randuri si o poza, e logic sa stationezi doar cateva secunde ☺

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *