Minutul 1.24 – Doamne, cred că asta-i fericirea! 🙂
În locul celor de la Coca-Cola chiar nu aș fi inclus un astfel de testimonial într-un clip menit să ne convingă că toată lumea bea Cola, numai la suc nu se gândesc bărbații. Bineînțeles, dacă au făcut asta intenționat mă înclin.
L.E: cum zice și Eftimie, va fi viral.
:)))))) Nu cred!
Nici eu nu cred că asta-i fericirea, dar gusturile nu se discută. 🙂
Da, hai să nu le discutăm. :))
Ah, bule zice? Haha
Da, bule de fericire. În gură.
:)) Sigur e intentionata treaba, altfel nu o lasau. A aparut la tv sau o sa apara?
Chiar nu știu, s-ar putea să fie doar pt online.
Min 1:24 :)))) https://t.co/XcLztNZ6Pc
Ce nastrusnic esti, hahaha
[…] Cred că cel mai bun exemplu e Coca-Cola, pentru un produs așa de banal ca sucul acidulat ei au creat o întreagă poveste prin care se apropie de clienți. Deși o mai dau și în bară uneori. […]