Bebelusii vand?

Tot mai multe reclame folosesc bebelusi in ultimul timp (vezi bebelusii de la Evian), pentru ca sunt dragalasi si pentru ca tuturor le plac bebelusii, nu? Cum ar fi daca se exagereaza cu brandingul de mici, daca ni se baga publicitatea pe gat de la varste fragede? Cam asa:

bebelusi dragalasi

Explicatia:

Australia-born, Pennsylvania-based artist Dietrich Wegner’s latest project puts a wicked spin on the fail safe option of cute babies selling products recently witnessed in a slew of successful advertising campaigns. In a series of photos he has covered babies head to toe in multicolored fake tattoos that feature logos from companies like Apple and Fed Ex, essentially turning them into tiny (and totally oblivious), crawling billboards.

Mai multe fotografii.

Am ajuns sa respiram branduri, sa visam branduri, sa traim trecand de la un brand la altul. Totusi, e corect atunci cand se abuzeaza de bebelusi in scopuri comerciale? Pe principiul “sex sells” putem folosi si “babies sells”?


Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
7 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Reclame Tv

Atunci cand se foloseste un bebelus pentru promovarea unor scutece, nu este nici un fel de problema. Din pacate bebelusii sunt folositi si in reclame la alimente nesanatoase.
De ce? Pentru ca vand!

anda_elena

Bere pentru copii – asa cum exista deja sampanie 🙂

relansat

tot sexul vinde mai bine 😀

relansat

nu e vorba de mine. sau numai de mine. eu doar ma bucur de ce mi se ofera :))

[…] spus eu că bebeluşii vând, […]