fbpx

Râd un pic  atunci când văd branduri care lansează podcast-uri cu tot felul de idei crețe, investesc în echipamente, creare conținut și promovare timp de câteva luni, și după aceea închid jucăria, dându-și seama că au fost fraieriți de consultant sau agenție să alerge după încă o jucărie strălucitoare care nu oferă nimic util clienților.  Li s-a zis că trebuie să fie și acolo prezenți, dar nu trebuia.

Ideea e simplă, podcasturile funcționează, dar e foarte greu pentru un brand să producă un podcast de calitate, mai ales dacă nu știu care e faza cu podcast-urile.

Nu are sens să îți faci podcast dacă nu ai nimic de spus, dacă nu poți să vii cu ceva util, dacă vrei podcast doar pentru că și alte companii au podcast, dacă vei vorbi doar despre brandul tău sau ce mișto e compania ta și angajații tăi. Lumea nu își pune căștile ca să te asculte cum te lauzi timp de jumătate de oră.

“In a world where more podcasts are being released than anyone can listen to in a lifetime, the content needs to be highly compelling to attract and retain listeners.”

De aici.

În 2019-2020 era plin și la noi de lansări de podcast, între timp s-au mai liniștit apele, cred că se vor filtra și ele, cum s-a întâmplat și cu blogurile, cum se întâmplă și cu influencerii.

Personal, eu nu știu nici un brand românesc care să producă un podcast interesant. Urmăresc câteva podcast-uri pe Spotify, dar sigur nu sunt făcute de companii. Voi?

Tweetul din poză e aici.

2 Comentarii

Lasă un comentariu