fbpx

Românul și brandurile românești

Mă uitam la Top 100 cele mai puternice branduri românești realizat de Revista Biz și mi-am dat seama că 80% din companiile care apar acolo sunt din zona de mâncare și băutură. Prea puțin software, tehnologie, industrie. Cu alte cuvinte, românii mănâncă și beau românește, dar când vine vorba de chestii mai sofisticate tot brandurile străine sunt apreciate.

top100brandro2016

Chiar și la brandurile din alte domenii, cum ar fi Dacia sau Artic, norocul lor a fost că au fost preluate de fonduri străine de investiții, altfel sigur nu apăreau în top. Și nu înțeleg care e faza cu Leonardo, nu erau în faliment sau reorganizare? Să nu mai zic de Allview și Evolio, dacă imporți tablete din China gata brănduite cu logo-ul tău nu înseamnă că ești producător de tehnologie…

Voi folosiți brandurile de mai sus frecvent?

Recomandă

5 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *