6
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Clara
Vizitator

Nu numai ca e copiata frunza, dar nici macar nu e un logo reprezentativ; zici ca-i un palmier acolo; mai degraba ma duce cu gandul la o tara exotica, la o locatie tropicala, nici vorba la ce-au vrut ei sa transmita :|.

trackback

[…] This post was mentioned on Twitter by mariussescu, nepoate. nepoate said: RT @mariussescu: Ce frunza mea http://bit.ly/bsuRQB […]

trackback

[…] Dacă mai vreţi să mai citiţi şi să vă ofticaţi, citiţi-l şi pe Sescu. […]

cosminbardan
Member
cosminbardan

Jenant … nici macar nu are continuitate ‘imbinarea’ celor 3 frunze ce zboara si s-ar uni in logo ….

akbar
Vizitator
akbar

A fost o asemenea campanie. De care să fim mândri. Care ne umplea sufletul de bucurie. Se numește “Simply Surprising”. Creată de Ogilvy.

Până la urmă, putem avea mama campaniilor dacă avem rahat de oferit. Dacă lumea iese din țară cu capul plecat, că li se cer naiba știe ce taxe. Dacă servirea este în dorul lelii, că deh, muncește care are chef. Dacă mijloacele de informare (turistice) sunt aproape inexistente. De șușele, numai de bine, ca să zic așa!

La ce bun o campanie?! Să promoveze… ce?!

Ursuletul
Vizitator
Ursuletul

Logo-ul aduce tare mult cu altu folosit de o tara mult mai sudica. Prezentarea grafica (animatia) o gasesc insa remarcabila si m-a surprins extrem de placut. Pe de alta parte chiar daca logo-ul seamana cu cel al altei tari, nu este identic, iar semnificatia lui este total schimbata intr-un mod foarte reusit, dupa parerea mea. Daca avem motive sa fim mandri de Romania? Nu sunt absolut deloc patriotic, iar multa vreme dupa ce am plecat din tara am refuzat sa scriu numele tarii cu majuscula. Mi-a fost si imi este sila de foarte multe cate se petrec acolo pe multe… Citește tot »