Prin 2012 în State făcea valuri un viral pentru Dollar Shave Club, care promitea celor ce se abonau la serviciul lor lame de calitate pentru bărbierit, pentru câțiva dolari pe lună. Lumea a râs, dar reclama a atras și mulți clienți. Ei bine, e 2016 și Unilever a anunțat zilele trecute cumpărarea Dollar Shave Club® pentru 1 miliard de dolari, deși aceștia din urmă estimează că vor avea în 2016 venituri de aproximativ 200 de milioane de dolari, prin cei 3,2 milioane de clienți.
O analiză detaliată a tranzacției și pieței aici. Ce putem înțelege de aici este că strategia de marketing este extrem de importantă, la fel și poziționarea, limbajul folosit, chiar și pe o piață suprasaturată, unde Gillete făcea legea. Asta pentru cei care au impresia că marketingul este doar o pierdere de bani. Să nu mai zicem de faptul că fără social media Dollar Shave Club nu ar fi ajuns la nivelul ăsta.
Și de la clipul ăsta a început totul. …our blades are fucking great.
I’m Mike, founder of DollarShaveClub.com. What is DollarShaveClub.com? Well, for a dollar a month we send high quality razors right to your door. Yeah! A dollar! Are the blades any good? No, our blades are fucking great.
Another marketing stunt. Pretul real va fi mult mai mic.
Probabil o să fie și ceva acțiuni, nu doar bani cash. Oricum, se ascute competiția, ceea ce pentru bărbosul de rând e ok, lame mai ieftine. 🙂
Marius Sescu Dollar nu a câștigat neapărat prin preț, deși era mic, ci prin calitate.
Doru Șupeală și reclamă diferențiată, că mai sunt multe sisteme ca al lor, luau de la chinezi și ambalau în State.
Marius Sescu da, comunicarea a fost foarte originală și autentică, au atins la corason, destinatarul banilor consumatorului părea cineva foarte concret, simplu, la fel cu omul de rând, nu o multinațională cu proprietari îmbuibați la bursă.
[…] iulie Unilever cumpăra Dollar Shave Club pentru 1 miliard de dolari. Era pe cale să devină un concurent serios pentru Gillete, care e tot […]