Lăsând la o parte campaniile de promovare plătite, lead-urile sau clienții care pot fi interesați de produsele și serviciile unei companii pot fi atrași și în mod gratuit pe site-ul propriu, dacă folosim social media în mod inteligent.
Mai jos sunt câteva articole despre cum putem folosi diverse platforme pentru a atrage clienții pe site:
Facebook. Partea faină e că puteți include linkuri către produse și servicii peste tot. În cover photo, în mesaje, în descrierile fotografiilor postate, în albume. Merge foarte bine și pe partea de suport oferit clienților, dacă activați mesajele pe pagina de Facebook. 6 Types of Facebook Posts That’ll Help You Generate Leads
Youtube. E important atât clipul video, dar și optimizarea titlului, a cuvintelor cheie, a descrierii, și folosirea adnotărilor din clipuri. The 4-Step Slam Dunk Process That Generated 140,000 FREE Leads From YouTube
Instagram – util pentru a prezenta produsele și serviciile oferite, într-un cadru neconvențional, a arăta clienților beneficiile utilizării serviciilor și produselor oferite. How To: Using Instagram To Generate Leads
LinkedIn. Util pentru a transmite cultura organizațională a companiei, a arăta potențialilor angajați de ce și-ar dori să lucreze pentru voi. 5 Tips For Generating Business Leads On LinkedIn
Snapchat merge mai ales la tineri. Util pentru a răspunde întrebărilor clienților, a promova produse noi lansate și a organiza concursuri. 5 Ways To Use Snapchat For Business Marketing
Twitter. Util pentru a afla ce probleme au clienții, a monitoriza discuțiile despre brandul tău, a oferi asistență clienților. 14 Steps to Generating Leads on Twitter.
Mai aveți vreun ghid util de inclus în listă?