CEC s-a prins ( in sfarsit ), ca lumea idilica in care traia e pe moarte, si a incercat sa miste ceva, pentru a atrage noi clienti la tejgheaua prafuita de timp. Au facut rebranding, au lansat un spot pentru a anunta asta, ba mai mult, au lansat si serviciul de Internet Banking.
Un singur lucru l-au uitat: desi sunt sigur ca li s-a reprosat la infinit: schimbarea se face incepand cu tine, nu cu ceilalti. Cat timp filialele sunt amenajate la fel ca in anii ’80, fetele de la ghisee sunt de fapt tanti Veta din piata ( da, conteaza, mai ales daca vrei sa atragi segmentul tanar ), adica 45 de ani, moaca acra si sictir cat cuprinde, banii bagati in campania de promovare sunt aruncati in vant, sau mai bine spus, la cosul de gunoi.
De exemplu, e de stiut ca pensionarilor li s-au facut carduri pentru ridicarea pensiilor, desigur, la CEC Bank. S-a gandit cineva din CEC ca saracii pensionari, majoritatea, habar nu au ce e ala bancomat? Aveti mai jos o fotografie facuta luni dimineata, atunci cand se dau pensiile.
Comentariile sunt de prisos. CEC Bank – Banca noastra. Sigur asta isi spun pensionarii intre ei. Mda…
Bonus, vreti sa stiti cum era prin anii 1980 la CEC? Va spune Dojo, desi e la fel ca acum. CEC Bank – Nimic nu s-a schimbat!
NU uita ca sloganul lor e “Hai ca se poate!” Foarte bine ales daca ma intrebi pe mine. Cred ca pentru cultura lor organizationala se potriveste perfect. Cei care ar trebui sa primeasca mesajul sunt chiar angajatii si conducatorii. Mi se pare foarte tare si curajos in acelasi timp. Oricum mult mai adevarat decat “Gandim la fel!” de la Erste-BCR. Desi si asta e plin de adevaruri. :)))