Cele mai eficiente reclame

Dacă vă întrebați care sunt cele mai eficiente reclame pentru impulsionarea vânzărilor, de regulă sunt reclamele în care apar și vedete. Nu doar că acestea motivează clienții să cumpere produsul, dar de regulă ei sunt dispuși și să plătească mai mult pentru un produs, atunci când acesta este asociat cu o vedetă.

Nu mai găsesc linkul exact, dar găsisem pe Quora o discuție despre un experiment făcut în 1968 în State, au afișat unor subiecți poze cu un superb Mustang, iar altor subiecți poză cu același Mustang, dar alături de o blondă îmbrăcată într-o rochie roșie. Ambelor grupuri li s-a cerut să estimeze valoarea mașinii.

Cei care s-au uitat la poza cu tipa blondă au apreciat că mașina e mai scumpă cu 400 de dolari, față de grupul inițial.

Culmea, unii dintre ei declarau că au apreciat doar valoarea mașinii, nu au fost influențați de femeia din poze. În realitate, creierul este influențat de asocieri de acest gen.

Asta nu înseamnă că reclamele cu vedete sunt absolut necesare pentru a vinde un produs, dar ajută, și explică de ce majoritatea campaniilor TV sunt cu vedete, e un truc menit să ne influențeze în alegerea unor produse și servicii, chiar dacă e la nivel de subconștient.

Vorba aia, ești mai tentat să cumperi de la Penny când vezi că și Cabral merge acolo să își cumpere alimente, nu?

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of