Categoriile de mai jos sunt valabile pentru bărbați, la femei cred că sunt clasificate puțin mai altfel. Totuși, cred că orice persoană își sortează tricourile, fie că o face conștient sau din instinct.
Idei de categorii pentru tricouri:
- Tricouri de purtat prin casă când nu faci nimic, adică freci menta.
- Tricourile pentru ocazii speciale – mai ales cele Polo, utile când trebuie să ieși în oraș și nu ai timp sau chef să îți calci o cămașă. Se așează bine, se îmbracă repede și arată mai bine pe tine decât tricourile simple, deci poți spune că ești îmbrăcat casual.
- Tricourile cârpă, bune pentru muncile murdare – dat cu var, reparat mașina, dat găuri în pereți, montat mobilă etc.
- Tricourile pentru sport – cele în care te simți cel mai bine când alergi, joci fotbal, mergi cu bicicleta.
Mi-am amintit de sortarea tricourilor după ce am găsit pe acasă tricourile Neogen de la ultimele două Blogaria (4, 5). Merg perfect la categoria tricouri de purtat prin casă, de fapt cred că majoritatea tricourilor primite de la branduri intră acolo, probabil și pentru că nu se investește prea mult în ele. Cantitatea contează.
Băieți, ce alte categorii de tricouri mai folosiți? Fetelor, voi cum vă clasificați tricourile?
Tricouri în care poți să dormi, tricouri cu care te faci că faci sport, tricourile lui (în care poți să dormi), tricouri cu mesaje și non-tricouri (rochițe, bluzițe care, în general, sunt mult mai multe decât tricourile) :).
Chiar, uitasem de tricourile pentru dormit.
tricouri din care fac jucarie la caine
tricouri portocalii & galbene cu care vrei sa enervezi pe cineva
tricourile cu formatii, nu le port de 10 ani, dar au locul lor special
Eu mai merg cu tricoul cu haipa prin mall 🙂
Da, uitasem! Evident: tricoul HaiPa si CELELALTE :))
Neah, eu le am impratite in 2 categorii:
Tricouri murdare
Si tricouri foarte, foarte murdare :)))
[…] rămâne valabil, majoritatate tricourilor primite cadou de la diverse firme ajung în categoria tricouri de purtat prin casă tocmai pentru că nu sunt suficient de bune calitativ sau sunt imprimate agresiv cu “mesajul […]
[…] Eu zic că cei de la Coca-Cola au ratat obiectivul cu campania asta, și nu sunt singurii, în general toate brandurile greșesc când fac promoții și oferă diverse lucruri cadou, dar de proastă calitate, cum sunt de exemplu majoritatea tricourilor branduite. […]