fbpx

Cumpărăturile online s-au schimbat, acum trebuie să fim atenți și la cupoanele de reducere

Mă uitam la o chestie, am ajuns să am instalate pe telefon vreo 15 aplicații pentru cumpărăturile din supermarketuri, că fiecare magazin acum îți cere să folosești aplicația lui, dacă vrei reduceri, cupoane, puncte bonus sau cine știe ce premii. Și nu doar magazinele, peste tot acum se merge pe retenția clientului, fidelizarea lui, marketing personalizat, comunicare directă cu clientul când sunt promoții, din astea. Am ajuns să am aplicație și la benzinărie, încă un plin și poate strâng suficiente puncte pentru aspiratorul acela din reclame, că nu îmi ajung cele 2 aspiratoare de acasă.

Nu mă deranjează tendința asta, dar m-aș bucura dacă ar exista o super aplicație, care să încorporeze toate aplicațiile magazinelor, să nu fiu nevoit să creez cont ca să iau pâinea cu 10% reducere doar azi, nu rata oferta.

Și încă nu am ajuns la cumpărăturile online, acolo situația e mult mai complexă, dacă intri și comanzi direct din magazinul online ești ultimul fraier. Prin preistoric, adică în urmă cu 15 ani de zile, dacă voiai să faci cumpărături online asta era procedura, te uitai printre rafturile virtuale, puneai niște produse în coșul virtual, plăteai cu cardul și așteptai ceva timp până primeai produsele acasă, de la câteva zile la câteva săptămâni, în funcție de noroc, perioada din an și cine îți livra coletul, oriunde cu plăcere.

Între timp magazinele online s-au sofisticat, și dacă vrei să obții cel mai bun preț trebuie să ai un doctorat în cercetare online.

Întâi cauți recenziile online și te asiguri că nu sunt plătite, ca să identifici produsul dorit și să fii sigur că e ceea ce trebuie.

După aceea intri pe comparatoarele de prețuri ca să vezi unde e cel mai mic preț, și dacă magazinul online ți se pare cam dubios cauți numemagazin probleme pe Google, să vezi dacă lumea e mulțumită de el.

După aceea nu, nu intri în magazinul online și comanzi direct produsul, ca ultimul amator. Te apuci să intri pe incognito, să vezi dacă nu cumva oferă 10% reducere dacă te abonezi la newsletter, că sunt șanse mari. Uneori nu e suficient doar să te abonezi la newsletter, ci trebuie să adaugi produsul în coș, să îți creezi contul și să aștepti un email cu un cupon de reducere, că poate au și o ofertă personalizată, pentru cei ce adaugă produse în coș și nu comandă în primele 6 ore. Tehnologia asta cu funnelul de achiziție nu e chiar așa de simplă.

Și nici măcar toate astea nu sunt suficiente, că e posibil ca uneori să mai fie și alte oferte ascunse la acel magazin online, doar pentru anumite regiuni.

Din păcate, nu există soluții pentru partea cu cercetarea prețurilor și analiza magazinelor online, dar cel puțin la partea cu căutarea reducerilor sunt șanse mari să le găsiți pe toate la un loc pe Kuplio, cel mai mare motor de căutare de reduceri online.

Ei așa zic, că au toate reducerile, toate cupoanele, de la toate magazinele online, indiferent că vreți coduri reducere Modivo pentru rochița aceea faină de la Tommy Hilfiger sau o reducere Bonprix de vară, la produsele home&deco.

Voi folosiți cupoane la cumpărăturile online sau cumpărați direct, ca amatorii?

Recomandă

Un comentariu

  1. Eu cumpar direct, fara sa caut cupoane. Uneori, cand vreau sa o ard pe opulenta, aleg si livrare in aceeasi zi. 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *