fbpx

Daca esti spammer…

Degeaba iti faci un site pe platforma WordPress, scrii despre orice, incepand de la OZN-ul de langa naveta Discovery pana la preotii gay ( adica esti un fel de CanCan )! Inteleg ca vrei sa scoti bani din asta, dar 10 bannere pe care scrie acelasi lucru – Reclama ta aici, nu conving advertiserii seriosi sa te caute. Eventual ei citesc – Imi e foame, sunt disperat!

Un advertiser, atunci cand vrea sa deruleze o campanie pe bloguri, nu se uita doar la traficul tau, cat de mare il ai. Mai conteaza si comentariile primite la articole, ce fel de articole scrii, daca ai cititori fideli care revin, ce fel de cititori sunt acestia…

Mai pe scurt, daca esti un blogger serios, si daca ai o comunitate construita in jurul blogului, ai mai multe sanse sa intri in joc, decat daca esti doar un alt spammer cu cateva mii de vizitatori pe zi. Conteaza si calitatea, nu doar cantitatea.

Sau cel putin, asa ar trebui, in campaniile de promovare derulate pe bloguri. Ma insel?

Recomandă

23 Comentarii

  1. Conteaza inclusiv timpul pe care il petrece un vizitator pe blog.
    Intr-adevar, conteaza mult cine sunt acesti vizitatori. un vanzator de masini sau case de vacanta prefera 100 de vizitatori bine targetati zilnic, decat niste internauti care nu au ce face in ora de informatica de la scoala.

  2. Spicuiesc din dl Spammer: “Horoscopul zilei de 17.06.2008-zodia Leu”. daca te uiti atent baga constant postari cu horoscopul zilei :))

  3. @marius sescu-te-am suparat eu cu ceva ? Ca vad ca ai ceva de comentat despre mine. Eu nu te oblig sa imi vizitezi blogul .Si sa iti mai spune ceva: eu platesc bani pentru host, asa ca trebuie sa ii scot cumva. Si de unde stii tu cate oferte am avut? SI mai ales ce bani am eu?
    Si apropo, nu ma consider blogger adevarat, ii las pe altii sa fie bloggeri. Este bine ca se gasesc persoane sa fie bloggeri adevarati, insa eu nu ma compar cu ei si nici nu doresc sa fiu considerat blogger.
    punct

  4. Kosmin – vezi tu vreo mentiune despre tine pe undeva, in articol?
    Daca te-ai simtit vizat, e altceva.

    P.S: vezi ca ai un buton mic de la trafic.ro, care duce spre categoria Bloguri. Stiu ca ce e pe acolo nu prea mai are legatura cu bloggingul, dar ziceam si eu asa.

  5. @Kosmin: Mare site mare caracer 🙂
    vezi ca ai un mic spam acolo in header la “title”. Rezultate alegeri 2008; Alina eleva Tg-Jiu; avatare euro 2008 ; Euro 2008 ; mondenii 2008 ; yahoo messenger

  6. @Vlad- vezi ca alea sunt subiecte despre care am scris. Nu-s aiurea! Si sa te vedem ce site ai; macar Marius are ceva k lumea. Dar tu?
    @Marius -intr-o zi voi renunta la trafic.ro; deocamdata ma ajuta cu PR6. Vezi ca sunt multe bloguri care nu mai sunt bloguri in trafic.ro. Oricum, nu am eu timp de filozofie, ca nu-mi plateste mie hostul.
    Oricum ai citat nume de articole de la mine pe blog ; era normal sa iti raspund.

  7. Kosmin – sa spunem ca ai un blog despre masini la care ai minim 50 de comentarii la fiecare articol.
    Sa spunem ca mai este un alt blog despre masini, la care nu este nici un comentariu, desi apar cate 20 de articole pe zi.

    Tu unde ti-ai pune reclama si de ce?

  8. Pe cel cu traficul mai mare, insa sa fie vizibil constant.Comentariile presupun un grup inchis; stii doar cazuri cand se comenteaza ” imi comentezi, iti comentez”. Lasam la o parte exceptiile marilor bloguri consacrate ( nu le numesc aici ), unde multi cometeaza pentru linkuri.:)

  9. Ideea este ca daca se scriu eseuri, in mod cert nu poti avansa. Eu am un asa numit ” blog comercial”, in care ma intereseaza traficul, obtinut prin mijloace normale la indemana oricui. Numai traficul iti aduce si notorietate, dupa care poti sa faci filozofii cate vrei. Ce conteaza ca scrii titlul la articol” eu nu scriu despre SMS de Paste”, cand de fapt cuvintele sunt chiar explicite. Ca o concluzie, sunt subiecte bune care prind la publicul de o anumita varsta si subiecte care prind la altii. De ex. EMO – cati nu au scris despre asa ceva. 🙂

  10. Kosmin, nu ma refeream la eseuri.
    Doar ca e un lucru sa iti exprimi opinia personala fata de un anumit subiect ( blogging ), si alta e sa mentionezi o noutate si sa pui link, exact ca un agregator de articole. Nu spune nimeni sa nu scrii despre subiectele comerciale, dar depinde cum o faci.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *