fbpx

De ce sunt bune blogurile pentru companii

Ce mai aflam noi de prin ziare:

Pe 22 aprilie va avea loc primul seminar dedicat comunicarii prin intermediul blogurilor, intitulat Blogging for Companies. Evenimentul face parte din seria Advertising 2.0, o platforma de comunicare lansata de Evensys la inceputul anului 2008. Seminarul este initiat de Cristian Manafu, managing partner Evensys, care, alaturi de invitatii sai, isi propune sa ofere un ghid complet despre bloguri si modalitatile in care companiile le pot folosi cu eficienta. Participantii pot afla care sunt blogurile influente si cine sunt oamenii din spatele acestora, cum sa implice blogosfera in campaniile de comunicare, care sunt formele de promovare pe bloguri, ce riscuri pot aparea la lansarea unui blog de companie.

Sursa

Imi pare rau ca nu voi fi pe acolo, dar chiar as fi fost tentat sa merg, sa il vad pe Cristi cum explica reprezentantilor din companii ce e ala blog, blogging, de ce e cool sa ai blog, cat de util este ca PR, construirea imaginii companiei etc…

Mi-a placut fraza Participantii pot afla care sunt blogurile influente si cine sunt oamenii din spatele acestora.

E o chestie foarte interesanta stabilirea blogurilor „influente”. Dupa ce criterii le stabilim?

1. Abonatii prin RSS – stiu bloguri din Romania cu multi abonati, care sunt considerate prea „comerciale”;
2. Numarul de comentatori de pe blog – sunt bloguri scrise de pustani, care au mai multe comentarii decat 10 bloguri „influente”;
3. Vechimea blogului – sunt bloguri pe Yahoo 360 din 2003, de care nu stie nimeni;
4. Concursuri gen Roblogfest – stim cu totii scandalurile care au urmat dupa, deci asta pica;
5. Numarul de linkuri care duc catre un blog – asta ar insemna sa luam in considerare numeroase bloguri create pentru divertisment, fara o influenta reala in mediul online.
6. Numarul de bannere, de reclame de pe un blog – nope, nici asta nu se aplica

In concluzie, cum stabilim noi care sunt blogurile „influente”?  Cristi, ne poti ajuta cu ceva detalii?

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *