fbpx

John Oliver despre native advertising și știrile care sunt de fapt reclame

Când vine vorba de native advertising lucrurile sunt destul de complicate. Unii zic că nu e ok să amesteci reclamele cu știrile, alții spun că atât timp cât oferi audienței un articol interesant, util, nu e nici o problemă dacă acel conținut este sponsorizat de un brand.

Eu sunt din a doua categorie, dar recunosc că uneori se exagerează cu plasarea de reclame în cadrul articolelor, mai ales când nu se menționează colaborarea, de exemplu eu dacă public pe blog un articol sponsorizat de un brand menționez că acel articol este scris în urma unei colaborări cu un brand sau că am primit unele beneficii. Plus că scriu pe un blog personal, deci îmi păstrez în continuare dreptul la opinia proprie, indiferent că un articol este plătit sau nu. Nu scriu despre orice brand.

Voi ce spuneți, e ok ca articolele să fie sponsorizate de branduri sau ar trebui ca reclamele să nu fie amestecate cu știrile?

Recomandă

Un comentariu

  1. Ar fi ok ca reclamele sa nu fie amestecate cu stirile, dar sunt sigur ca nimeni nu o sa faca nimic in privinta asta. Pana la urma totul se rezuma la bani. Televiziunile au nevoie de bani, firmele au nevoie de reclama.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *