fbpx

Apropo de articolul scris de Sorana despre organizarea evenimentelor online în pandemie, cred că majoritatea oamenilor s-au plictisit de evenimente online, după 9 luni de zile de participat la tot felul de cursuri, traininguri, workshop-uri online, pe lângă ședințele zilnice pe Zoom, Teams sau Meet. Nu ne mai ajunge timpul, și nu doar că am ajuns să ignorăm evenimentele online, ci chiar fugim de ele.

Eu nu mai mai participat la un eveniment online de la Webstock-ul de luna trecută, în primul rând pentru că nu am timp și în al doilea rând pentru că nu mai am răbdare să stau 3 ore cu ochii în ecran ca să rămân cu câteva idei pe care le pot asimila în 5 minute.

La voi cum e, mai participați la evenimente online?

Știți cum se spune, ‘it’s not you, it’s me’. De multe ori nu e vina organizatorilor, nici a speakerilor, sunt în continuare evenimente bune, chiar și cu acces gratuit, și sunt speakeri care știu să capteze atenția audienței, chiar și pe net. Buba e că un eveniment online poate dura câteva ore, speakerul ăla bun apare 15 minute, și nu am timp să stau 3 ore ca să îl prind, sau mă iau cu altele pe la muncă și uit.

O parte a vinei e la noi, la început ne bucuram că avem o alternativă la evenimentele offline, dacă tot suntem închiși în casă, și participam la toate. Între timp ne-am săturat de online, ședințe virtuale și evenimente transmise în 4K. Oricât de bine ar fi organizate, ducem dorul networkingului offline, întâlnirilor la cafea și discuțiilor lejere, din pauzele evenimentelor.

Cât despre branduri, au descoperit că online nu mai merge cu evenimente sforăitoare în care te lauzi ce tare e produsul tău, dacă nu captezi atenția participanților le pică brusc conexiunea la internet, csf, ncsf.

Dacă mai ține mult pandemia asta eu cred că următorul trend vor fi microevenimentele, cu pastile de 5 minute livrate de fiecare speaker, în maxim 30 de minute să termini tot ca să te poți întoarce la muncă, adică în celălalt tab de browser. 🙂

Voi ce ziceți?

RECOMANDĂ
  • 82
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
2 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Viorel
11 noiembrie 2020 12:57

Cred că de fapt o parte substanțială din problemă e faptul că organizarea evenimentelor ia în calcul adaptarea vechilor obiceiuri de organizare pe platformele digitale, nicidecum confortul privitorilor în noul context de muncă de acasă. Exemplu concret: eu poate că în ziua (sau zilele) în care e evenimentul n-am timp nici să mă uit la prezentări (trebuie să mă concentrez pe altceva și nu pot să ascult în background) nici să pun întrebări (fiindcă nu pot fi live în chat sau stream) sau să socializez (un beneficiu major al evenimentelor e în mod tradițional faptul că apuci să cunoști oameni… Citește tot »

2
0
Lasă un comentariux
()
x