fbpx

Eu încă nu înțeleg cum Facebook, o companie ce deține peste 20% din piata de publicitate online la nivel mondial, are o interfață așa de proastă pentru gestionarea reclamelor, adică Facebook Ads Manager. Știu că mulți recomandă AdEspresso, dar ar trebui ca aplicația nativă pentru reclame să fie ușor de utilizat.

În schimb avem o platformă care e praf, plină de erori, mesaje aiurea, campanii greu de setat și mai ales, deloc intuitivă. Nu mai zic de cât de mult se complică lucrurile atunci când vrei să integrezi pagina de Facebook cu un cont de Instagram pentru reclame sau publicat mesaje, să folosești un catalog de produse preluat automat din magazinul tău online sau să faci niște liste de remarketing pentru campanii, și toate astea să funcționeze bine între ele. Peste tot primești erori, ți se cer permisiuni deși le ai deja, iar dacă ai intrat în Business Manager îți pui mâinile în cap până descurci totul.

Numai eu am impresia asta, că Facebook e praf nu doar în ce privește interfața pentru utilizatori, ci și cea pentru advertiseri?

Până și Google a făcut progrese notabile pe partea asta, cu Google Ads manager și Google Ads poți gestiona rapid mai multe conturi pentru clienți, poți face conexiuni între diversele proprietăți, dar am senzația că Facebook îngreunează intenționat interfața platformei. Nu mă plâng, la agenție ne descurcăm cu toate, dar e trist când trebuie să le explici clienților că niște setări banale pentru reclame pot dura și câteva ore, pentru că e proastă interfața.

  • Se încarcă greu
  • UX slab
  • Terminologia folosită pentru meniuri nu e intuitivă
  • Suportul pentru reclame e greoi, chiar și pentru conturile cu bugete mari sau prin Facebook Partners
  • Redirectări făcute fără cap dintr-o pagină în alta
  • Performanța reclamelor diferă mult de la o zi la alta, pe aceleași campanii, aceleași reclame

Evident, se poate și mai rău, de exemplu interfața de reclame din Linkedin, dar totuși, cu Facebook lucrăm mai des, de asta ne plângem.

Mâna sus cine mai folosește Facebook Ads Manager și i se pare foarte slab.

RECOMANDĂ
  • 108
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
    108
    Shares

7 Comentarii

  1. Mai trist e ca multi patroni au impresia ca stiu ei cum e cu publicitatea, ca apasa pe Boost Post si gata, au reclame, curg clientii.

    • Vezi ca stiu afaceri care au ajuns la milioane cu boost post. Atata timp cat ai produse cu preturi bune si esti nisat nu are de ce sa nu mearga bosst post la o pagina cu cateva zeci de mii sau sute de mii de likeuri.
      boost post e ieftin si postarea ta daca e facuta bine ve converti. Asta daca pagina de likeuri e crescuta natural, fara concursuri sau likeuri cumparate. Acolo sunt doar oameni interesati de produsele tale.

      • Corect, dar putea ajunge la miliarde cu o strategie de marketing setată corect. Cred că cel puțin 50% din banii băgați în Boost Post sunt pierduți.

  2. Pingback: Istoria preţurilor apartamentelor din Bucureşti - Știrile zilei - 27 august 2020 - repost.ro

  3. Pingback: Să boicotăm reclamele pe Facebook - concluzia

  4. Pingback: Adevăratele predicții de marketing pentru 2021

Lasă un comentariu