De ce au scăzut vânzările Gillete

O să o zic direct, Gillete și-o ia peste tot deoarece îi consideră pe bărbați proști, deși sunt chiar publicul lor țintă, noi scoatem banii din buzunar, că nu le trimitem pe doamne să ne cumpere lame de ras. La începutul anului au zis să se lipească și ei de #MeToo și au scos o reclamă în care condamnau „toxicitatea masculină”. Sigur, fetele au fost impresionate, vai, ce frumos, bărbații nu prea, de asta vânzările sunt pe minus și ei bagă reduceri. Dacă eu mă port frumos cu femeile din viața mea parcă nu e ok să vină un brand să zică că toți bărbații sunt porci, dacă brandul ăla vrea banii mei, nu? Mai nou, după ce au băgat miliarde în reclame menite să ne convingă că aparatele de ras sunt mai bune dacă au mai multe lame, acum încearcă să ne spună că de fapt e suficientă o singură lamă, dar bună bună. Really?

800k like-uri versus 1,5 milioane de dislike-uri la reclama asta, și pariez că like-urile sunt date de fete.

Bonus, 8 miliarde de dolari pe minus la valoarea companiei, cică millennials nu se mai bărbieresc, deși în State Dollar Shave Club e pe creștere. Oameni răi domle mileniali ăștia, cum nu mai vor ei să dea banii pe lame de ras la suprapreț.

În rest rămâne cum am stabilit, dacă tot e suficientă o singură lamă, atunci ce mai contează brandul? Și ca să nu spuneți că sunt hater, gelul de ras de la Gillete e ok, indiferent de lamele folosite. 🙂

Articol sponsorizat de lamele de ras Cien de la Lidl, se știe.

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Bucatica
Vizitator
Bucatica

Nu toata lumea poarta barba