fbpx

Hootsuite – interfata perfecta pentru mai multe conturi in retelele sociale

Anul trecut am testat  Hootsuite (link afiliat), care in perioada respectiva se vroia o interfata web pentru managementul mai multor conturi de Twitter si Facebook. Intre timp ei au mai adaugat multe facilitati, devenind acum un sistem complet de management pentru retele sociale.

hootsuite web

Ce stie sa faca Hootsuite:

  1. Poti adauga si urmari mai multe conturi de Twitter, Facebook, LinkedIn, chiar si Facebook Pages, Google+.
  2. Poti grupa diversele conturi din retelele sociale in tab-uri. De exemplu eu am un tab pentru paginile de Facebook, un tab pentru conturile personale pe Twitter, Facebook si LinkedIn, un alt tab pentru celelalte conturi de Twitter etc.
  3. Pentru Twitter poti vizualiza intr-un tab mai multe streamuri (homepage, mentions, direct messages inbox, direct messages outbox, retweets etc).
  4. Poti trimite acelasi mesaj pe toate conturile din retelele sociale (Facebook, LinkedIn, Twitter, Facebook Pages) sau doar pe un anumit cont, selectandu-l inainte de a trimite mesajul.
  5. Poti programa trimiterea unui mesaj la o anumita data, pe conturile dorite de tine.
  6. Poti seta trimiterea de mesaje automate cand apar posturi noi pe blogurile tale catre conturile din retelele sociale adaugate in Hootsuite. De ex poti seta sa se trimita un mesaj catre contul de Twitter, cel de LinkedIn si pagina de Facebook atunci cand scrii un post nou pe blog. Mesajul poate include un text predefinit de tine.

  1. Ai acces la statistici referitoare la numarul de clicuri efectuate de utilizatori pe linkurile postate de tine, care sunt scurtate automat cu ow.ly sau ht.ly)
  2. Poti atasa fisiere la mesajele trimise pe conturile de Twitter.
  3. Poti salva mesajele ca drafturi pentru a le trimite mai tarziu.
  4. Ai acces la statisticile din Google Analytics direct din interfata Hootsuite.
  5. Ai informatii despre cei care urmaresc sau cei pe care ii urmaresti pe conturile de Twitter (cati followeri au, pe cati urmaresc, poze profil si descrieri).
  6. Ai informatii despre listele create pe conturile de Twitter.
  7. Ai la dispozitie mai multe teme (practic se schimba culorile aplicatiei web).
  8. Multe, multe alte chestii pe care nu am apucat sa le testez.

In concluzie, recomand  Hootsuite (link afiliat) oricui foloseste mai multe conturi in retelele sociale si are nevoie de o interfata web din care sa le poata gestiona usor si simplu. Il recomand si pentru ca nu sunt un fan al aplicatiilor desktop, prefer o interfata web pe care sa o pot accesa de oriunde, oricand. Totusi, exista si Hootsuite pentru desktop, addon-uri pentru browsere precum si aplicatii pentru iPhone si Android.

Voi ce folositi pentru a gestiona conturile din retelele sociale?

Recomandă

14 Comentarii

  1. Marius, foarte fain scris. Intr-adevar, o aplicatie complexa si multe “features” sunt oferite gratuit. Eu am testat si Help desk-ul cand am avut vreo problema si chiar daca nu am un cont platit, mi-au raspuns de fiecare data. In State este printre cele mai recomandate. Un alt instrument ar fi Social Oomph, dar nu are o interfata atat de faina. Unul din avantaje este ca poate sa dea follow automat la cei care iti dau follow pe Twitter. Pentru un cont platit, poate da si un-follow automat la cei care nu te mai urmaresc. 😉
    Bafta!

  2. […] Probabil, cea mai populară unealta de management a conturilor de Social Media. Are multe funcţii similare cu Buffer-ul, deşi nu e atât de user-friendly. În combinaţie cu Hootlet-ul (extensie de Chrome) şi cu opţiunea AutoSchedule pornită este o unealtă excelentă pentru orice specialist în Social Media Marketing şi nu numai. Un plus ar mai fi ca varianta gratuită suporta şi paginile de Google Plus. Totuşi, pentru mai multe detalii, citiţi blog postul dedicat scris de Marius Sescu. […]

  3. […] Probabil, cea mai populară unealtă de management a conturilor de Social Media. Are multe funcţii similare cu Buffer, deşi nu e atât de user-friendly. În combinaţie cu Hootlet-ul (extensie de Chrome) şi cu opţiunea AutoSchedule pornită, este o unealtă excelentă pentru orice specialist în Social Media Marketing şi nu numai. Un plus ar mai fi că varianta gratuită suportă şi paginile de Google Plus. Totuşi, pentru mai multe detalii, citiţi blog postul dedicat scris de Marius Sescu. […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *