Sunt vreo 8 ani de zile de când lucrez în marketing, sub o formă sau alta. Am lucrat întâi în linia întâi, adică în vânzări, locul unde te călești, te adaptezi și înveți să citești clienții, să te adaptezi în funcție de profilul fiecăruia pentru a oferi ceea ce are nevoie și pentru a îți atinge targetul.
După aceea am lucrat pentru mai multe companii, unde am învățat să jonglez printre contracte, relații cu furnizorii, distribuitorii, mass-media, discuții cu agențiile, cercetări de piață, strategii de promovare, campanii și discuții cu clienți finali. În timpul ăsta am învățat singur foarte multe lucruri despre marketingul online și utilizarea social media pentru a ajunge la clienții finali. Nu mai zic de blogging, sunt vreo 5 ani de când tot scriu aici.
În ultima perioadă s-au adunat și colaborările pe cont propriu cu diverși clienți, pentru campanii de marketing online sau consultanță pe social media. Și pentru că cea mai des întâlnită întrebare era Poți da factură pentru…? … am decis să trec la nivelul următor – Advertica, o agenție interactivă pornită împreună cu Cristi.
Găsiți la pagina Servicii mai multe detalii despre ce facem, pe scurt vă pot spune că dacă aveți nevoie de un site de prezentare, de servicii de marketing online sau consultanță privind utilizarea social media în comunicarea cu clienții puteți trece pe la noi, să discutăm lejer la o cafea. Normal că avem și pagină de Facebook – facebook.com/advertica, unde ne puteți bombarda cu Like-uri și Share-uri, pe sistemul Like&Share dacă… Am văzut că se practică acum.
Suntem orientați spre rezultate palpabile și colaborări pe termen lung, respirăm și mâncăm marketing pe pâine, deci dacă aveți nevoie de serviciile oferite vă așteptăm la o discuție, offline sau online.
Bafta multa!
Felicitari Marius! I want in! 🙂 N-aveti nevoie de un colaborator pe branding, social media si game mechanics? 🙂
Mersi Mono. Vorbim, nu se știe niciodată ce clienți mai apar.
De ce nu e “doar o alta agentie”?
Pentru că lucrăm pentru clienți ca și cum am lucra pentru noi. Pentru că nu ne interesează doar facturile, ci și rezultatul final. Pentru că nu vorbim din cărți, ci din experiență și ce am testat/făcut până acum, Pentru că da. http://advertica.ro/de-ce-advertica/
Cum am zis si la Cristi, multe succesuri 😀
Multa bafta in continuare! Sa iti uram de bine si peste 50 de ani de Advertica 😀
Bafta, asteptam sa auzim de la voi proiecte prin online, implicand bloggeri!