fbpx

Mda, cica tipii care vindeau licente pe www.licenta2007.ro, despre care am scris in postul ACESTA isi desfasoara activitatea in continuare linistiti.
Daca nu gasiti lista cu licentele pe care le vindeau vand acestia, aveti aici o parte din titluri. Poate va recunoasteti licenta pe acolo, sau poate, daca va bate vreun gand de a cumpara o licenta, va veti opri la timp!

Antisemitismul românesc din perspectiva memoriei comunităţii evreieşti. Studiu de caz Pogromul de la Iasi 29 iunie 1941 2497
BRANDING ROMANIA 2498
CAMPANIA ELECTORALA CA FENOMEN DE VIOLENTA SIMBOLICA 2499
CAMPANIA ELECTORALA MULTIMEDIA 2500
CETÄ‚Å¢ENIA EUROPEANÄ‚. ÎN CÄ‚UTAREA UNUI SPAÅ¢IU CIVIC EUROPEAN 2501
Clivajul de stanga-dreapta 2502
Comunicarea politică prin intermediul televiziunii alegerile parlamentare italiene din 2006 2503
Democraţie şi toleranţă în România Studiu de caz Comunitatea romă din Zanea, Comuna Ciurea 2504
DEZVOLTAREA ECONOMICÄ‚ ÅžI POLITICÄ‚ A JUDEÅ¢ULUI BACÄ‚U 2505
DINAMICA STAT – SOCIETATE CIVILÄ‚ ÎN ROMÂNIA POST – DECEMBRISTÄ‚ 2506
DISCURSUL POLITIC ÎNTRE RETORICÄ‚ ÅžI ARGUMENTARE 2507
FEMEIA LIDER ÎN POLITICÄ‚ 2508
FEMINISMUL ÎN SOCIETATEA ROMÂNEASCÄ‚ 2509
IMAGINEA CANDIDATULUI ÎN CAMPANIA ELECTORALÄ‚ LOCALÄ‚ 2510
Imaginea partidelor politice în campania electorală.st. de caz 2511
ÎNCEPUTUL SECOLULUI XXI. SECURITATEA ÅžI RESURSELE ENERGETICE 2512
Kosovo, anul zero. O retrospectivă asupra evoluţiei procesului de democratizare 2513
Mass media si functionarea democratica a societatii in Republica Moldova 2514
Mass Media şi viata politică 2515
O COMPARAŢIE PRIVIND COMPORTAMENTUL DE VOT AL ROMÂNILOR. ALEGERILE GENERALE DIN PERIOADA 1990-2000 2516
Politica de mediu. Implementarea acquis-ului european de mediu 2517
Politica externă a S.U.A.la începutul războiului receconfruntare şi coexistenţă 2518
RELAÅ¢IILE INTERETNICE IN REPUBLICA MOLDOVA 2519
Religie, politicã şi comunism. Biserica Ortodoxã Rusã în Uniunea Sovieticã 2520
ROLUL INSTITUÅ¢IILOR DE SECURITATE ÎN VIAÅ¢A INTERNAÅ¢IONALÄ‚ 2521
ROLUL O.S.C.E. ÎN MEDIEREA CONFLICTELOR DIN EUROPA DE EST 2522
ROMÂNIA SI PROVOCAREA EUROPEANĂ COMPETITIVITATE ECONOMICĂ ŞI INSTITUŢIONALĂ 2523
RUSII LIPOVENI 2524
SATUL ROMÂNESC ŞI EXIGENŢELE INTEGRĂRII EUROPENE 2525
Securizarea graniţelor Uniunii Europene.Studiu de caz graniţa României cu Republica Moldova 2526
STATELE UNITE ALE AMERICII ÎNTRE RÄ‚ZBOI ÅžI PACE 2527
STUDIU COMPARATIV PRIVIND COMPORTAMENTUL DE VOT AL ROMANILOR 2528
Tendinţe şi reforme în administraţia publică Analiză comparată 2529
Terorism şi Fundamentalism religios. Studiu de caz 9-11 septembrie 2001 2530
TERORISMUL RELIGIOS 2531
TRECEREA DE LA PARTIDUL UNIC LA PLURIPARTIDISM ÎN ROMÂNIA 2532
UTOPIA POLITICÄ‚, DE LA PLATON PÂNÄ‚ ÎN ZILELE NOASTRE 2533
VIOLENÅ¢A SIMBOLICÄ‚ ÅžI MECANISMELE GUVERNÄ‚RII 2534
Campania de relaţii publice pentru integrarea României în N.A.T.O.–Summit-ul de la Praga din noiembrie 2002 – 2535
Capacitatea Europeană de gestiune a crizelor după Kossovo 2536
Comunicarea electorală între ideologie şi imagine 2537
DE LA SUPUSUL IDEAL LA CETÄ‚Å¢EANUL IDEAL.O EXAMINARE A CULTURII POLITICE ÎN COMUNISM 2538
Particularităţi ale campaniei electorale locale 2539
Percepţia afişului electoral ca simplă imagine sau ca mesaj complex 2540
TEORIA REALISTA SI NEOREALISTA A RELATIILOR INTERNATIONALE STUDIU DE CAZ RAZBOIUL DIN IRAK 2541
AFIÅžUL PUBLICITAR ÅžI PUBLICITATEA EXTERIOARÄ‚ 417
PUBLICITATEA ÅžI ÎNCÄ‚RCÄ‚TURA SA CULTURALÄ‚. 418
AFIÅžUL PUBLICITAR ÅžI PUBLICITATEA EXTERIOARÄ‚ 419
COERENÅ¢A DISCURSULUI DE RELAÅ¢II PUBLICE ÎN SITUAÅ¢II DE CRIZÄ‚ 420
CONFRUNTAREA mass mediei cu politica 421
CONSTRUCÅ¢IA BRANDULUI PRIN COMUNICAREA PUBLICITARÄ‚ 422
Cultura organizaţională în companii greceşti din România 423
Dialog şi Conflict între Islam şi Occident 424
DIMENSIUNEA EXPRESIVÄ‚ A COMUNICÄ‚RII ORGANIZAÅ¢IONALE 425
Discursul de management al calităţii, baza discursului de marketing în relaţiile publice 426
Discursul purtătorului de cuvânt în instituţiile publice 427
Efecte persuasive în comunicarea verbală 428
EFECTELE GLOBALIZÃRII – ÎNTRE GLOBOFOBIE ÅžI GLOBOFILIE 429
Eficienţa trainingului pentru dezvoltarea specialistului în Relaţii Publice 430
Emisiunile tv destinate copiilor violenţa în desenele animate 431
etica proceselor de comunicare 432
FESTIVALUL PUTERII DE CUMPÄ‚RARE 433
Fluxul comunicării externe în instituţiile publice 434
Forţa de impact a mesajului publicitar TV 435
Globalizarea culturală şi mass media 436
IMAGINEA PUBLICA A LIDERILOR 437
Impactul mesajului televizat la adolescenti 438
IMPACTUL PUBLICITÃŢII ASUPRA MEDIULUI SOCIAL 439
Interacţiunea presă−instituţie publicăde la informarea publică la urmărirea interesului propriu 440
Interdependenţa dintre misiunea organizaţiei şi campaniile de PR 441
INTERDEPENDENÅ¢A DINTRE MISIUNEA ORGANIZAÅ¢IEI ÅžI CAMPANIILE DE RELAÅ¢II PUBPLICE 442
INTERVIUL CA FORMÄ‚ DE COMUNICARE INTERPERSONALÄ‚ 443
Jurnalismul de investigaţie concepte, surse, pericole 444
LOCUL BRANDULUI ÎN COMUNICAREA PUBLICITARÄ‚ 445
MANAGEMENT ÅžI COMUNICARE ÎN ORGANIZAÅ¢IA MILITARÄ‚ 446
MANIPULAREA PRIN DISCURSUL public 447
MASS-MEDIA, MODERATOR POLITIC ÅžI SOCIAL 448
Optimizarea comunicării în mediul intraorganizaţional 449
POLITICI DISCURSIVE IN CAMPANIILE ELECTORALE 450
Proiect de intervenţie în cazul copiilor consumatori de violenţă mass-media 451
Publicitatea mascată în televiziune 452
RELATIILE PUBLICE 453
Reprezentarea socială a Procesului Bologna 454
ROLUL IMAGINII DE PRESÄ‚ IN SITUAÈšIILE DE CRIZÄ‚ 455
STRATEGII RETORICE ÎN CAMPANIA PUBLICITARÄ‚ 456
Violenţa din jurnalele de ştiri televizate, între informare şi manipulare. Experienţa românească 457
DISCURSUL POLITIC 458
Impactul campaniilor umanitare de relaţii publice asupra publicurilor 459
Managementul riscului în afaceri Studiu de caz Afacere IMM Servicii 460
mass media si raspunderea civila 461
Modalităţi de motivare a personalului în scopul îmbunătăţirii performanţelor în organizaţie 462
politica, mase, lider 463
PRESA SCRISA CA MIJLOC DE MANIPULARE IN CAMPANIA ELECTORALA 464
PUBLICITATEA ELECTORALA NEGATRIVA 465
REFLECTAREA FENOMENULUI DE VIOLENŢĂ ÎN PRESA SCRISÄ‚ 466
Rolul relaţiilor publice în campaniile umanitare 467
Violenţa de limbaj în presă 468
Vocile radiofonice 469

10 Comentarii

  1. Pingback: Lucrari de licenta de vanzare pe net - povestea continua la Ghidoo. Descopera internetul interesant.

  2. Lucrarea de licenta care ma intereseaza este “Administratia Publica si Integrarea Europeana”

  3. Adriana, ti-as sugera sa nu mai scrii pe aici ca vrei sa cumperi o licenta!
    Nu de alta, dar ip-ul se poate afla!
    Ai putea intre timp sa te apuci de licenta singura! 🙄

  4. 😛 Macar lucrarea de licenta sa ne-o realizam singuri fratilor daca pe tot parcursul facultatii am dat copy paste ca sa ne facem referate,proiecte.
    Om slabi vreo 10 kile pierzand nopti citind zeci de carti, ne-om rupe parul din cap ca hardul “pica” exact cand am uitat ca prostii sa salvam pe cd tot ce am scris, ne-om pricopsi cu alte zeci de fire albe in cap dar macar o sa putem zice la final ” am reusit si fara neuronii altora”
    spor la treaba

  5. Am un profesor care spune ca daca te-ai inspirat deupa o singura carte se numeste plagiat dar daca te-ai inspirat din sapte carti, deja se numeste lucrare stintifica. Cred ca are dreptate.

  6. Si zici ca aici gasesc licente la comanda?! pai eu cred ca nu gasesti o lucrare cum iti cere vizitatorul pt ca studentul cand duce lucrarea primeste si multe modificari din partea unui coordonator..asa ca ieie licenta de aici si eiei teapa ca de rectificat nu ti-o mai rectifica nimeni de aici;)

Lasă un comentariu