Mă pierzi de client

client si vanzator

  • Când oferi mai multe beneficii clienților noi decât mie, client vechi, care își plătește facturile la timp de ani de zile.
  • Când spui că deschizi magazinul la 9 dimineața (scrie pe geam), e 9:30, magazinul e încă închis și eu aștept în frig.
  • Când afirmi pe site că cel mai important lucru pentru companie este satisfacția clienților, dar tu mă ții jumătate de oră în telefon cu robotul pentru a discuta cu o persoană de la asistență clienți.
  • Când încerci să îmi vinzi un produs sau serviciu mai scump decât ce am eu nevoie, doar pentru a câștiga rapid niște bani în plus.
  • Când mă tratezi cu o atitudine de superioritate, deși banii sunt la mine, iar tu ai nevoie de mine, nu eu de tine.
  • Când nu ții cont de nevoile mele și nu vii cu o ofertă personalizată, ci mă tratezi la grămadă, ca pe orice client nou.
  • Când mă suni pentru a îmi oferi un credit avantajos deoarece sunt client vechi, deși se vede clar în contul meu că eu fac depozite la bancă, nu împrumuturi.

Trăim într-o perioadă în care clientul are puterea, are de unde alege, are bugetul limitat și se gândește mai mult înainte de a decide unde vor merge banii lui. Companiile care nu înțeleg asta, care încă se poartă de parcă ele ar fi singurele de pe piață, vor dispare, mai devreme sau mai târziu. De fapt cred că ultimii 3 ani au contribuit din plin la eliminarea firmelor care nu erau orientate către clienți.

Completări? Voi când renunțați la serviciile sau produsele unei companii?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
11 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Felix

Cred că suntem la început. Mai sunt multe care trebuie să dispară, să facă loc unora mai bune.

Iulian Lita

cu firme nu prea am avut pb, sa zicem.. insa cred ca si serviciile oferite de anumite site-uri intra tot in categoria asta… ei, pe mine m-au pierdut imediat in clipa urmatoare trimiterii unui spam 🙂 nu suport spam-ul, mai ales ca nu m-am abonat nicaieri. Nu mai zic de cei care nu pun link de unsubscribe, aia-s enervanti rau de tot… ca sa nu mai zicem ca incalca legea

Bbcversus

Eh, daca ar fi sa renunt la toate serviciile companiilor care s-au purtat de barabafta, atunci nu as mai avea curent / apa / cablu / caldura / telefonie mobila si nu as mai face cumparaturi de nicaieri…pff… As ramane doar cu internetul (cei de unde am eu internet tot timpul au fost de top), desi nu as face prea multe fara cele de mai sus. :))

cipoc

primul punct este perfect valabil pentru orange:))

cipoc

eu nu m`am plans de pret, m`am plans de faptul ca eu iau la fidelizare un telefon la pret mai mare decat daca mi`as face abonament..
sa nu mai zic cate telefoane am dat pana mi`am scahimbat abonamentul..

Aghiuta

Pe mine, bancile ma pierd foarte des de client. Mai putin cele unde am credite 🙂 .
Principala problema in domeniu e cand angajatii nu cunosc procedurile proprii ale bancii si nici produsele pe care le ofera.
Din pacate, tot mai greu gasesti functionari bancari bine pregatiti.

feedback consumatori

probabil suntem peste ofertele din Franta dar nu si peste cele din UK, inca sunt pe giffgaff , pe pagina asta sunt cardurile de reincarcare http://giffgaff.com/index/offer , este ceva mai bun pe piata noastra?