fbpx

Marketing fără buget și fără cap

Mă știți pe mine, sunt mereu în căutare de noi metode prin care pot ajuta firmele să se promoveze cât mai eficient pe internet, facem din astea la Advertica.

Mai demult am scris un articol despre cum poți atrage clienți noi cu zero buget de promovare, dar recunosc că nu mi-a dat prin cap să scriu o carte întreagă despre asta, nu e chiar rocket science să știi că dacă oferi produse sau servicii mai bune decât concurența și arăți clienților că îți pasă aceștia te vor recomanda altor clienți și bulgărele se va rostogoli.

Totuși, de vreo 2 zile îmi tot apar pe Facebook reclame de la o librărie, despre o carte care ne va învăța cum să facem Marketing fără buget.

Ironia nu îmi scapă, se pare că cine vrea să vândă cartea aia nu știe să facă marketing fără buget, din moment ce bagă bani în reclame plătite pentru o carte care ne poate învăța cum să nu băgăm bani în reclame.

Ar fi suficient să ne oprim aici, dacă oamenii nu știu să își promoveze cartea am putea zice că e o carte slabă, vorba aia, Practice what you preach. Dar stați, că totul devine mult mai interesant după ce vrem să intrăm pe site, să vedem ce e cu cartea asta, poate chiar să o cumpărăm.

Da, site-ul librăriei e căzut de cel puțin 2 zile, de când văd eu reclamele. Nu doar că oamenii nu știu să facă marketing fără buget, dar mai aruncă și cu bani aiurea în promovare online. Dacă citeau și ei o carte…

Cred că au uitat și prima regulă care ține de prezența online, asigură-te că ți-ai plătit găzduirea la site și pe omul care se ocupă de magazinul online. Vorba aia, degeaba bani bani în reclame, dacă oamenii nu pot să cumpere ce le vinzi.

Cât despre marketingul fără buget, el nu există, nu așa cum vor unii să vă convingă.

Unele metode de promovare pot fi mai eficiente ca altele, mai ieftine, mai avantajoase, poți avea un randament mai bun, dar în final tot vei plăti cumva,  cu bani sau timp. Dacă nu plătești agenția care să îți facă strategia de marketing corectă și să o implementeze vei aloca multe ore ca să înveți tu ce și cum trebuie să faci, vei pierde timp și bani testând metode, experimentând strategii, idei, medii de promovare.

În rest noi să fim sănătoși, și să învățăm să ne promovăm eficient pe internet. Chiar și fără buget, dacă e. 🙂

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *