Marketingul GoPro

Am un GoPro Hero 5 Black de câțiva ani, îl mai folosesc prin vacanțe, când mergem la mare, din astea, sunt conștient că nu am nevoie de mai mult, viața mea nu e atât de dinamică încât să o filmez la 4K cu 120 fps. Acum sunt multe action cam-uri bune pe piață, dar cred că GoPro au reușit să se mențină într-o zonă distinctă, ca marketing și poziționare, și admir cum se promovează, încurajând creatorii de conținut ce folosesc camerele să le trimită clipuri, scoțând în evidență ce poți face cu gadgeturile lor.

Anul ăsta au oferit un premiu 1 milion de dolari, 45 de creatori au apărut în filmarea finală și au primit câte 22.000 dolari pentru filmările realizate de ei cu Hero8. Ce e mai interesant este că au primit peste 42.000 de clipuri, și presimt că multe dintre ele vor fi utilizate în social media, pe conturile brandului. Rezultatul montat din cele 45 de filmări e clipul următor, dacă vreți să vă luați porția de adrenalină pe ziua de azi dați Play.

Recomandă prietenilor!
  • 66
  •  
  •  
  •  
  •   

Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of