Că tot ziceam eu despre nostalgia marketing, McDonald’s UK a lansat o reclamă nouă, în stilul celor din anii 80, și pe internet majoritatea oamenilor zic că e genială, iar câțiva zic că e stupidă. Gândiți-vă la asta, în reclamă nu apare direct logo-ul McDonald’s, nu e promovat nici un produs, meniu sau ofertă specială la burgeri pe parcursul ei. Toată asocierea cu brandul e realizată prin M-ul deja celebru, scris de mână, și inserarea culorilor brandului, destul de subtil, de-a lungul spotului.
Pe scurt, părerea mea este că e o reclamă bună – spune o poveste, arată cât de puternic e brandul, generează emoții și îți vinde subtil ce trebuie, ideea unei ieșiri la Mc.
Voi ce ziceți?
Imi era dor de o reclama in care nu se incearca vanzarea efectiva a unui produs :))
Yep, și mie mi-a făcut poftă de Mc. 😀
Mie mi se pare că efectul de turmă este promovat ca fiind ceva cool.
Efectul de turmă fiind?
Ce “nesanatoasa”!! Si noi servim mec din cand in cand. Din punctul meu de vedere este cel mai gustos fast food (din aceasta nisa) in comparatie cu quick, kfc, burger king si alte mizerii ce exista mai ales prin Be. Si imi place cola de la ei, cel mai bun, dar probabil cel mai otravitor coca cola. Dar probabil ca nu mor de la 10 pahare pe an.
Da, Mc și KFC pentru chestii picante, din când în când.