Degeaba ai produse și oferte mișto dacă nu le promovezi

Eram zilele trecute cu o clientă ce voia promovare online pentru produsele firmei și tipa îmi spunea că produsele lor sunt cele mai bune, cine le încearcă devine client fidel, dar au o problemă cu marketingul, deoarece concurența investește mult în promovare și vând de rup, chiar dacă calitatea produselor concurente e mai slabă. Și de chestia asta se lovesc multe firme la început de drum ce au produse sau servicii faine, dar așteaptă să le vină clienții. Cred că lumea va afla prin miracol de ei. Și e greu, că la început trebuie să crești repede, pentru a ajunge să îți acoperi cel puțin cheltuielile.

Aceeași chestie am văzut-o și de Black Friday. Discutam cu Vali despre promoțiile din magazinele online, și sunt multe oferte bune de tot, dar care nu ajung la publicul larg, deoarece firmele nu investesc suficient în mediatizarea acelor oferte. Au pus pe site oferta și cred că vor curge clienții.

Știu ce veți spune, am ajuns să avem oferte tot timpul anului, cine le mai crede? Totuși, de Black Friday chiar poți prinde reduceri ok, dacă urmărești din timp ceea ce vrei să cumperi și cunoști prețurile.

De partea cealaltă a barierei, nu e suficient doar să ai o ofertă bună. Poți să reduci prețurile la jumătate, dacă singurul loc unde anunți asta este pe site-ul tău sunt slabe șanse să ai vânzări mari, că în perioada asta toți bagă bugete mari în reclame, iar pentru a ajunge la publicul tău țintă trebuie să fii și tu prezent.

De asta ai nevoie de campanii pe Facebook și Instagram și Youtube sau pe unde mai stau clienții, de campanii pe bloguri și cu influenceri reali ce au comunități puternice construite în jurul lor, de newslettere către clienții fideli,de  campanii de remarketing pentru cei ce au mai intrat pe site-ul tău în trecut.

Altfel te vei plânge ca și clienta de la început – am cele mai bune produse de pe piață, dar nu știe nici naiba de ele.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of