fbpx

Prima campanie Blogal Initiative cu şi pentru bloggeri, cu BCR în rolul principal

Discutam luna trecută pe blog despre Blogal Initiative, proiectul lansat cu scopul de a ajuta bloggerii să participe mai uşor la campaniile de promovare pentru branduri, ce are că partener oficial Revistabiz. Am aşteptat să văd ce pun la cale şi se pare că nu a durat mult până s-au mişcat pe online.

Am citit prima dată azi la Chinezu despre lansarea campaniei ce are în rolul principal un produs BCR, mai exact creditul de refinanţare la BCR, care poate fi contractat cu costuri de transfer zero, cu comision de analiză zero şi asigurarea imobilului gratuit, în funcție de tipul creditului. Prezentarea creditului e foarte atractivă, într-o perioada în care mulţi români caută să îşi uşureze povara ratelor de plătit.

Găsiţi pe Blogal Initiative o descriere detaliată a campaniei, practic bloggerii care vor să participe trebuie să trimita un email pe adresa contact at blogalinitiative.ro şi vor primi prezentarea detaliată a produsului promovat în campanie.

Am aruncat o scurta privire încercând sa fac un rezumat. Cred că bloggerii pot ieşi cu multe avantaje din campanie dacă ştiu să îşi joace cărţile cum trebuie. Apreciez că există criterii specifice pentru punctarea bloggerilor participanţi, nu se merge pe varianta “scrieţi orice, numai scrieţi”.

Ce le iese bloggerilor? Învaţă cum se lucrează la modul profesionist într-o campanie pe bloguri, primesc permanent asistenţă, recomandări şi sfaturi de la Blogal Iniative şi cel mai important, câştigă premii importante, în funcţie de punctajul obţinut în campanie:

  • Premiul 1: 1500 de euro;
  • Premiul 2: 2 iPad-uri de 16 G;
  • Premiul 3: 8 smartphone-uri HTC;

Ce trebuie să facă bloggerii? După ce se înscriu în campanie şi primesc prezentarea produsului să scrie pe blog părerea lor despre produsul BCR și despre modul în care cred că acest produs ar putea fi promovat. Un fel de brainstorming online, ce poate deveni foarte util pentru BCR.

Cum se puncteaza bloggerii? Criteriile după care se face punctarea participanților sunt atât cantitative (număr de postări, de comentarii la postările de pe blog, de menționari pe twitter, de postări pe facebook etc.), dar și calitative, făcând apel la creativitatea bloggerului. Eu ma gandesc ca intr-o traducere liberă bloggerii sunt îndemnaţi să îşi spună părerea despre creditul de refinanţare BCR într-un mod cât mai inovativ (text, imagini, video etc). E fain că este încurajată creativitatea, nu volumul de articole.

Am un feeling că vor câştiga bloggerii care vin cu idei cât mai îndrăzneţe şi inovative legate de produsul promovat. Eu aş realiza un clip amuzant care să aibă priză la public, având ca subiect creditul de refinanţare BCR.

Daca sunteţi bloggeri, aflaţi mai multe detalii despre cum puteţi participa la campanie pe Blogal Initiative.

Cum vi se pare campania Blogal Initiative pentru BCR? Care intră în joc?

Recomandă

11 Comentarii

  1. Citeste ce am scris atunci. Ma luam de modul in care vor fi organizate campaniile, de criteriile care vor fi folosite pentru a premia bloggerii, de obiectivele campaniilor. Mecanismul pentru campania BCR mi se pare ok, poate fac chiar eu un clip amuzant despre refinantare. :d.

    • Hai sa o luam altfel.

      Sa spunem ca vrei sa scrii pe blog despre un produs de care esti multumit, si exact in momentul ala te cauta o agentie care vrea sa faca pe bloguri o campanie pt acel produs, de care esti deja multumit. Ai mai scrie pe blog despre el, tinand cont ca primesti si bani? Nu ti se cer inflorituri, doar opinia ta sincera.

      Nu ai mai scrie pe blog despre produs (vroiai sa scrii deja) doar pentru ca ti-a fost oferita o suma de bani sau pentru ca este pe bloguri o campanie de promovare a acelui produs?

  2. Daca ne raportam stict la BCR, personal nu imi place modul in care comunica. Nu inteleg ce vor sa transmita prin reclamele proaste din ultimul timp, iar despre serviciile lor si angajatii plictisiti am tot scris pe blog.

    Nu fac parte din categoria celor care pentru un HTC scriu de bine despre un brand in care nu au incredere, cititorii nu sunt prosti si te taxeaza.

    • Tocmai, cititorii nu sunt proşti, de aia trebuie să prezinţi punctul tău de vedere. Cât despre BCR, mie mi se pare interesant că cer sugestii de la bloggeri pentru produsele lor, poate că din sugestiile astea se vor naşte si viitoarele lor reclame :).

  3. Punctul meu de vedere nu cred ca-i intereseaza pe cei de la BCR, cu atat mai putin pe Chinezu. Spun asta pentru ca am analizat ceva reclame BCR in ultimul timp si nu pare sa-si fi schimbat strategia de promovare, pe care personal o consider foarte proasta.

    In alta ordine de idei nu vreau sa ma trezesc ca atunci cand a trebuit sa scriu despre reclamele Practiker si Titus care juriza campania mi-a sugerat sa sterg articolul de pe blog. Am preferat sa ma retrag cu capul sus iar articolul a ramas 🙂

    Uneori sinceritatea deranjeaza.

    • Costy, îţi dai seama că strategia de promovare nu se schimbă după 1-2 critici pe bloguri. Trebuie analizată campania, eficienţa ei, abia după încheierea unei campanii se pot lua decizii. Numai zic.

      • Ma gandesc ca citim bloguri diferita din moment ce tu nu ai intalnit decat 1-2 articole cu critici negative la adresa BCR.

        In cazul in care analiza campaniilor si stabilirea eficientei lor o va face tot agentia care le-a creat spoturile … e clar. 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *