Retailerul englezesc nu e la prima reclamă emoționantă de Crăciun, cea de anul trecut a strâns peste 3,5 milioane de vizualizări pe Youtube. Povestea reclamei animate e frumoasă, clipul a strâns deja peste 1 milion de vizualizări pe Youtube, iar coloana sonoră e asigurată de vocea cunoscutei Lily Allen, cu un cover după „Somewhere Only We Know”. Plus că reclama e doar o parte a campaniei online. Probabil mai durează până vedem și la noi campanii așa de complexe, nu doar spoturi cu Sărbătorile vin, sărbătorile vin…
Ce ziceți, intrăm deja în magia Crăciunului?
Ar mai fi reclama de la Marks and Spencer, dor tot britanica. http://www.youtube.com/watch?v=O7Xw1IL3oh0&feature=share
Reclama e buna, starneste o emotie/emotii in tine. In cazul meu nu a fost atat de pozitiva, dar cel putin si-a atins obiectivul.
Frumoasa reclama…
[…] e la fel de siropoasă ca reclama de Crăciun John Lewis din 2013, dar merge, tot te emoționează un pic, plus că are deja aproape 12 milioane de vizualizări în […]