Relația între consumatori și branduri pe Facebook

Nu sunt genul care să dea Like tuturor paginilor de brand pe Facebook, nici nu sunt influențat de concursurile gen dă Like și poti câștiga nu știu ce. De regulă dau Like unei pagini pe Facebook dacă are conținut util, dacă văd că brandul respectiv chiar interacționează cu fanii și mai ales, dacă este un brand care se află deja în preferințele mele. În plus, mi s-a întâmplat să fiu mai tentat să cumpăr un produs nou după ce am citit despre el pe Facebook.

Studiul de mai jos, găsit pe Mashable, confirmă că nu sunt singurul care se comportă astfel pe Facebook, iar dacă aveți un brand și vreți să îl promovați pe Facebook ar trebui să aruncați o privire pe informațiile de mai jos:

  • 78% dintre consumatorii care dau Like pe Facebook brandurilor au mai puțin de 10 pagini cărora le-au dat Like;
  • 51% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere un produs după ce au devenit fanii brandului respectiv pe Facebook;
  • 56% dintre consumatori recomandă brandul și prietenilor după ce au devenit fani pe Facebook;
  • 45% din timpul petrecut pe Facebook de utilizatori este alocat citirii știrilor de pe Wall;
  • 76% dintre utilizatori de Facebook nu au dat UnLike niciodată unui brand;

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
1 Comentariu
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Ndrei

Am un singur brand caruia i-am dat Like. Concursurile de Like-uri sunt fumate de vreun an, ma mir ca mai sunt firme care le organizeaza.