fbpx

Unul dintre paradoxurile marketingului în România este că majoritatea firmelor mici și mijlocii se concentrează pe atragerea de clienți noi, investesc sute sau mii de euro lunar pentru campanii de promovare pe Facebook, Instagram, Youtube și Google, dar ignoră cu brio cel mai de preț bun pe care îl au deja, și anume clienții existenți.

E adevărat, toți ne dorim mai mulți clienți noi, dar e de 5 ori mai scump să atragi un client nou decât să convingi un client existent să cumpere de la tine, deci ar trebui să fie logic că e bine să ai o bază de date cu clienții actuali, datele lor de contact și permisiunea de a comunica cu ei.

Oricât de mult ar evolua tehnologiile și indiferent ce aplicații vor fi pe trending, sunt 2 mijloace de comunicare directă cu clienții ce mereu vor rămâne pe val, email marketing și sms marketing. Mai nou campaniile SMS pot fi personalizate cu imagini și butoane, cei de la NewsMAN au scris un articol dedicat despre sms-urile grafice.

Lucrăm deja la agenție cu câțiva clienți care folosesc NewsMAN pentru email marketing deoarece au prețuri ok și suport în limba română, știți că sunt fan al newsletterelor și încurajez toate companiile să le folosească, dar nu știu cum de nu am făcut legătura cu faptul că ei oferă și servicii de SMS marketing, acum și în varianta vizuală.

Partea cea mai tare e că am avut chiar câțiva clienți care își doreau să trimită sms-uri de genul ăsta, mi-au cerut recomandări, și eu nu am știut ce să le recomand până acum, pentru că nu testasem nici un furnizor de la noi.

Cum funcționează SMS-urile vizuale?

Ideea e foarte simplă, costurile pentru campaniile de promovare pe Google și Facebook tot cresc, că toată firmele se promovează acum online. În schimb dacă ai deja o bază de date pusă la punct cu numerele de telefon ale clienților, și ei și-au dat acordul să primească mesaje de la compania ta, poți folosi serviciul de SMS marketing de la NewsMAN pentru a le trimite mesaje când ai oferte speciale, iar costul e fix și mesajul tău ajunge garantat la client.

  • Este 0.035 eurocenți un SMS vizual și scade la 0.030 eurocenți, dacă se trimit peste 10000 de sms-uri;
  • Pot fi trimise peste 7000 de SMS-uri / minut;
  • Abonații se pot importa și segmenta;
  • Template-urile și automatizările se pot importa dintr-o listă în alta;
  • Campaniile se pot automatiza.

Cel mai important, zic eu, este că legatura e directă, mesajul brandului tău ajunge la client, prin intermediul furnizorului telecom.

Până acum se puteau trimite mesaje cu text și linkuri, dar de curând au fost implementate mesajele grafice, astfel încât acestea sunt mult mai atractive vizual: pe lângă text și link poți insera un banner, un buton, elemente ce atrag și cresc rata de conversie.

Campaniile de sms marketing vizual pot fi folosite separat, adică trimiți doar mesajele cu oferta către telefoanele clienților, dar cred că potențialul maxim e atins atunci când ai permisiunea clienților de a comunica cu ei și pe email și prin sms-uri.

Gândește-te că poți trimite un email clienților ce și-au adăugat produse în coșul din magazinul tău online și nu au finalizat comanda, iar peste câteva zile poți seta să primească și un mesaj vizual, cu un voucher de 5% discount, dacă comandă azi.

Sau poți trimite un newsletter despre un serviciu nou lansat, iar peste câteva zile un reminder prin SMS.

Am cifre clare de la clienții care folosesc lunar email marketingul și generează comenzi la un cost mai bun pe conversie decât cel al campaniilor pe rețelele de socializare, combinate cu campaniile SMS sigur ar crește și rata de conversie.

Nu zic acum că ar trebui să folosiți doar newsletterele sau DOAR sms marketingul pentru a comunica cu clienții existenți, dar dacă aveți deja o listă de clienți ar fi păcat să nu faceți măcar o campanie cu sms-uri vizuale, de probă.

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

5 Comentarii

    • Da, poți trimite și mesaje standard, e aceeași interfață doar că nu adaugi imaginile sau butoanele, dar cum zic și ei, mai interesant e să le folosești în combinație, de exemplu ai formular pe site cu adresa de email și telefon pentru clienți, iar după ce se înscriu persoanele interesate gândești campanii mixte. https://www.newsman.ro/preturi#sms

  1. Clar e mai interesant să le folosești combinat, dar aici depinde și ce audiență folosești.

    Multumesc de recomandare. Tocmai vor mai avea un client.

Lasă un comentariu