Spoturile de teasing pentru Super Bowl 2013

Super Bowl e unul din puținele evenimente sportive pe care oamenii chiar le așteaptă cu interes pentru a vedea …reclamele din timpul Super Bowl. Costul de difuzare al unei reclame de 30 de secunde în timpul evenimentului e de ordinul milioanelor de dolari.

Având în vedere costurile cu difuzarea, e de înțeles de ce brandurile fac toate eforturile pentru a crea spoturi cu priză la public. Ce e mai ciudat e faptul că în S.U.A. apar tot mai multe teasinguri pentru reclamele care vor fi difuzate pe 3 februarie. Dacă spoturile astea de teasing ar apare doar pe net ar avea sens, dar brandurile plătesc pentru a difuza la televizor, în prime time, reclame care să anunțe faptul că ei vor difuza o reclamă în timpul Super Bowl.

Înțeleg reclamele de teasing difuzate pe TV pentru lansarea unui produs sau serviciu nou, generezi interes pentru ziua când vei scoate efectiv produsul pe piață, lumea începe să caute informații despre el, dar cred că e o cheltuială exagerată să cumperi spațiu publicitar la televizor pe care să îl folosești pentru a anunța că vei avea o reclamă în timpul unui eveniment.

Ultimul care folosește strategia asta e Mercedes, cu spotul de teasing de mai jos.

Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre reclamele care vor fi difuzate anul ăsta la Super Bowl citiți Everything We Know About The Super Bowl Ad Lineup So Far. Sper să nu ajungem la teasinguri pentru teasingurile unor reclame.

Voi ce ziceți, funcționează strategia asta, cu reclame în care anunți faptul că vei difuza în curând o reclamă? 

Recomandă prietenilor!



4
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Constantin
Vizitator

Mi se pare mult mai amuzant cel pentru Toyota:
http://www.youtube.com/watch?v=-_vFLdyYC60

Constantin
Vizitator

Si astept cu mare interes sa vad reclama asta:
http://www.youtube.com/watch?v=W7cerrxEdQA