De când noul profil Facebook a fost activat și pentru utilizatorii din România am auzit multe discuții despre interfață. Unii o iubesc, alții o urăsc și caută orice metodă pentru a rămâne la vechea variantă, mergând chiar până la folosirea Internet Explorer 7 pentru asta.
Am mai citit și despre motivele care au stat la baza noului design, principalele motive fiind oferirea către utilizatori a unor posibilități de personalizare completă a profilului și motivarea acestora în crearea de conținut. Ba chiar am auzit discuții cum că Facebook Timeline arată așa de bine încât mulți utilizatori nici măcar nu vor mai simți nevoia actualizării unui blog, se vor mulțumi să scrie tot ce gândesc pe Facebook.
Așa am ajuns și la Timeline WP, o temă WordPress gratuită realizată plecând de la clasica Twenty Eleven 1.2 ce se instalează odată cu WordPress. Tema e realizată de un designer italian și seamănă foarte mult cu noua interfață Facebook, dar momentan site-ul dedicat ei – www.timeline-wp.com nu funcționează deoarece Facebook s-a plâns de încălcarea drepturilor de copyright. Totuși, dacă sunteți fani Timeline tema se găsește la download pe internet, de exemplu aici.
Cum vi se pare ideea, ați folosi o temă WordPress care vă face blogul similar la aspect cu Facebook Timeline?
Dacă există fani ai acetei teme înseamnă că folosesc facebook în loc de blog şi prin urmare nu îşi mai are rostul…
https://mariussescu.ro/2010/02/de-ce-lucrurile-importante-se-scriu-pe-blog/
Profilul asta nou mi se pare oribil.
Aștept să afle Facebook și de asta. Apoi o să îi dea în judecată cum au făcut cu cei dinaintea lor! :)) http://wpcandy.com/reports/facebook-sues-theme-developer
@eugen – presupun că au aflat deja, am scris că site-ul oficial pentru temă e închis momentan.
Nu e offline. Acum câteva minute am verificat site-ul.
http://www.timeline-wp.com e site-ul temei, la ăsta mă refeream. Vezi comentariul ăsta – http://www.juliusdesign.net/13026/timeline-wp-tema-wordpress-in-stile-timeline-facebook/#comment-37228
Singurul argument pro care îl găsesc în acest moment este acela de branduire. Este mai mult decât evident că numarul utilizatorilor facebook este în continua creştere, aşa că oferi cititorilor/fanilor aceeaşi interfaţă pentru a facilita recunoaşterea şi revenirea.