Inca un motiv pentru care vizitatorii incep sa fuga de pe siteuri, sa foloseasca adblockere, iar rata de conversie a bannerelor sa tinda spre zero. Cui ii pasa, cat timp se plateste la mia de afisari!
Despre ce e vorba? Citesc un post la Pahomi, despre noua politica de vanzari MediaPro Interactiv:
Dincolo de aspecte care ar putea fi considerate confidentiale, MPI introduce doua noi formate in premiera pentru piata de publicitate online din Romania: 728×180 (double leaderboard), respectiv 300×600 (double sky).
Acestea sunt de foarte mult timp formate standard in tari precum Polonia, UK, etc. Cred ca prin marirea impactului si implicit a expunerii, introducerea lor va dinamiza interesul advertiserilor pentru online.
Ok, deci bannerele din header nu sunt clicuite? Nici o problema, mai bagam unul, dar ca de doua ori mai lat. Hai sa nu punem un banner mic pe lateral, inseram unul mai mare, lung cat toata pagina.
Introducerea lor va dinamiza interesul advertiserilor pentru online? Eu daca as fi in locul advertiserilor, le-as rade in fata celor care vor sa vanda bannerele astea. Desigur, pretul lor va fi…dublu, ca doar sunt niste bannere maari.
[…] nu e sa facem bannere tot mai mari, ci sa ne punem mintea la lucru. Totusi, se pare ca agentiile romanesti nu stiu decat sa puna […]
[…] doar romanii incep sa foloseasca bannerele mari, expandabile, tot mai mult. Google anunta acelasi lucru, deocamdata doar pentru advertiserii din […]